در نخستین روز از رقابت های رالی خاورمیانه شرکت کنندگان ایرانی بعد از نمایندگان لبنان و قطر قرار گرفتند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   نخستین روز از مسابقات رالی مرک 5 شنبه بطور رسمی  در دو نوبت صبح و عصر در شیراز برگزار شد و رانندگان در 6 تست سرعت مسیر پیمودند ودر پایان نفرات برتر با احتساب امتیاز ها اعلام شدند .

بدین ترتیب راجر فقالی از لبنان اول شد و خلیفه العطیه از قطر بر جایگاه دوم ایستاد و محمد قلعه بانی از ایران راننده تیم ایران خودرو زودتر از دیگر رقبای ایرانی خود به خط پایان رسید و برمقام سوم جدول روز نخست قرار گرفت .

همچنین اشکان مسگرها از ایران دیگر راننده تیم ایران خودرو ، حسین قطب و اردلان غزنوی از ایران و رانندگان تیم سایپا به ترتیب در جایگاه های چهارم تا ششم جدول رده بندی روز نخست قرار گرفتند .

 در این رقابت ها که بدون ثبت امتیاز رسمی و برای سنجش کاندیداتوری ایران در رقابت های بین المللی رالی خاورمیانه در حال برگزاری است 28 خودرو و 15 ناظر از کشورهای لبنان ،یونان، قبرس، ترکیه و سوریه حضور دارند که در روزجمعه و رقابت پایانی رانندگان  در مسیری 88 کیلومتری از مرودشت تا  آباده  طرشت رقابت خواهند کرد .

شایان ذکر است اکثر خودروهایی که در این رالی شرکت کرده اند تولید داخل هستند و در کلاس های 1400، 1600 و 2000 سی سی حضور دارند. ولی در رالی مرک خودروها باید دوکلاس بالاتر باشند و موتورهای مورد استفاده در آنها 2لیتری و مجهز به توربو است.
برچسب ها: الی ، سواری ، ایران ، تولید ، داخل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۳:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۳
امان از امکانات ضعیف در رشته ی اتومبیل رانی که فقط باعث هدر رفت استعدادها میشود.
آخرین اخبار