یکی از نمایندگان کنگره امریکا، باراک اوباما را اولین رئیس جمهور ضد اسرائیل در تاریخ امریکا خواند و همچنین اقدام نظامی قاطع علیه داعش را خواستار شد و گفت امریکا یا باید "این شیطان وحشی را با تمام توان خود شکست ‌دهد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری یکی از نمایندگان حزب جمهوری‌خواه کنگره امریکا، "باراک اوباما" را "اولین رئیس جمهور ضد اسرائیل در تاریخ امریکا" دانسته است.

"میشل باخمن" روز جمعه (۲۶ سپتامبر، ۴ مهر) در واشنگتن، از "باراک اوباما، رئیس جمهور و هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق امریکا، به شدت انتقاد کرد و گفت: "ما خواهان سیاست‌‎ خارجی دهه ۱۹۸۰ هستیم. صلح از طریق قدرت!"

وی افزود: "در دنیای خیالی خود، امریکا با وسعت و توانی کمتر، قرار است تا حدی صلح و آرامش در جهان برقرار کند."

باخمن، نامزد پیشین ریاست جمهوری امریکا، همچنین از سیاست اوباما علیه گروه تروریستی داعش انتقاد کرد و گفت رئیس جمهور از کنگره خواسته است در پیروی از وی واکنشی کُند، به سبک ویتنام، پیش گیرد.

وی اقدام نظامی قاطع علیه داعش را خواستار شد و گفت امریکا یا باید "این شیطان وحشی را با تمام توان خود شکست ‌دهد و یا در مقابل نسل آینده پاسخ‌‌گو باشد که چرا در زمان خود موفق به شکست این شیطان مستبد نشده است."

این اظهارات در حالی مطرح می‌شوند که رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی اخیر خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت واشنگتن و متحدانش معارضان سوری را برای مقابله با "بشار اسد"، رئیس جمهور سوریه، آموزش می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار