همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، شهردار منطقه 13 با خانواده شهیدان ملکی ، جانباز لطفی و آزاده هابطی دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، در این دیدار ها  که با حضور شهردار منطقه 13 ، قائم مقام ، مشاور شهردار در امور بانوان  ،شهردار ناحیه سه ،رئیس بنیاد شهید و.. برگزار شد ، ضمن تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت ، یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی زنده نگه داشته شد. 

این برنامه  با حضور در منزل خانواده ای که دو فرزندش را با نام های حسین و مهدی در راه خدا تقدیم نظام و اسلام کرده بود اغاز شد و با دیدار با جانباز 60 درصدی که در عملیات بیت المقدس مجروح شده بود ادامه یافته و با گفتگو با آزاده ای که به مدت ده سال در اسارت رژیم بعثی به سر برده پایان یافت. 

در این دیدار ها شهردار با اهدای لوح تقدیر از صبر و مقاومت مادر شهید ، رشادت های ایثار گران هشت سال جنگ تحمیلی تجلیل به عمل آمد. 

صحبت های مادر شهید درخصوص خصایا و ویژگی های شخصیتی شهید ، خاطرات جانباز 60 درصد از جبهه های حق علیه باطل و سخنان آزاده در خصوص مشقت های دوران مراسم از  محوریت این دیدار ها بود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: شهدا ، دیدار ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار