پس از گذشت هفته دهم لیگ برتر فوتبال آنچه پیش از پیش نظر هر فوتبال دوستی را به خود جلب می‌کند نوسانات غیر منطقی نتایج است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از گذشت هفته دهم لیگ برتر فوتبال آنچه پیش از پیش نظر هر فوتبال دوستی را به خود جلب می‌کند نوسانات غیر منطقی نتایج است، تا آنجا که  این نوسانات پرسپولیس را آنچنان از هم متلاشی کرد که مدیر عامل و سرمربی‌اش تغییر کرد و باز هم این نوسانات کرانچار که چندین سال سرمربی سپاهان بود را دستخوش تغییرات کرد و این مربی از تیم سپاهان کنار گذاشته شد.
 
 از طرفی، تیم پدیده که بعضی‌ها فکر می‌کردند پدیده لیگ چهاردهم  می‌شود دچار سراشیبی‌ باخت شد و سری باخت‌های استقلال هم پایانی ندارد.
 
 ملوان در حالی که تیم هفتم فصل گذشته  بود در جام چهاردهم‌ پس از گذشت یکسری‌ از بازی‌ها در ته جدول جا خوش کرده است.
 
 پس از گذشت یک سوم بازی‌ها مشخص شد که تیم‌هایی که از دسته یک به برتر می‌آیند سال اول شانس چندانی برای بقاءدر لیگ برتر ندارند.
 
 همه این‌ها به ما این واقعیت را نشان می‌دهند که همپای پیر شدن بازیکنان قدیمی، بازیکنان جدید تولید نمی‌شوند و این نوسانات به دلیل جوانگرایی‌هایی است که تیم‌ها چه استقلال چه پرسپولیس‌ کردند و چون تفاوت سطح جوانان جایگزین‌ شده نمی‌تواند خلاهای موجود را پر کند نتایج دچار نوسان می‌شود.
 
به هر حال جمع بندی یک سوم بازی‌ها از آنچه که با نتایج امید در بازی‌های آسیا و باخت این تیم همزمان شد یک پیام دیگری برای ما دارد و این است که افت فوتبال ما کاملا محسوب است و با شیب ملایم به طرف پایین در حال حرکت است.
 
 حال باید دید در 10 بازی آینده این روند چگونه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، جام ، هفتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.