بیرانوند: وزنه برداری‌های کشورمان ضعیف عمل کردند/ سلیمی می تواند رکورد جهانی را بکشند

کارشناسان وزنه برداری در خصوص عملکرد وزنه‌بردارها گفت:عملکرد خیلی ضعیفی داشتند و همانطور که برایشان برنامه ریزی شده بود عمل نکردند.

محسن بیرانوند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه وزنه برداری‌های ایرانی کم کاری کردند و عملکرد قابل توجهی نداشتند.

وی ادامه داد: در حالیکه مربی ها زحمت خودشان را کشیده بودند، اما وزنه بردار‌هایمان کم گذاشتند و تقیان هم شانس بیشتری داشت تا به موفقیت برسد.

کارشناسان وزنه برداری در خصوص عملکرد نواب نصیرشلال بیان کرد: نداشتن روحیه و ضعف در تمرینات باعث شد تا نصیر شلان این حرکت را از خودش نشان دهد.

مشکل نواب اینجاست که فیکس نکرده، وزنه را رها می کرد و به احتمال زیاد در تمرینات هم همین کار را می کرده و به آن عادت کرده بود، نواب باید در شرایط مسابقه به تمرینات بپردازد و تا زمانی که روی تخته  می رود آمادگی کامل داشته باشد.

بیرانوند در مورد عملکرد ضعیف سبک وزن‌ها در مسابقات آسیایی 2014 اینچئون نسبت به تمریناتشان اذعان داشت: وزن کم کردن عامل اصلی عملکرد ضعیف سبک وزن ها شد هر گاه شخصی وزن کم می کند، باید زمانی سپری شود تا شخص به آن وضعیت عادت کند و با همان شرایط تمریناتی را داشته باشد. اما به هر حال ما از هر لحاظی که نیاز باشد از وزنه‌بردارها حمایت می کنیم.

وی در خصوص توانایی بهداد سلیمی جهت شکستن رکورد جهانی گفت: بهداد سلیمی صد در صد می تواند رکورد شکنی کند به خصوص در حرکت دو ضرب از توانایی بیشتری برخوردار است و در رقابت های جدی بهتر عمل می کند.

وی در مورد شرایط و زمان محدود برای رفع مصدومیت بهادر مولایی و حضورش در مسابقات جهانی اذعان داشت: به نظر پزشک بستگی دارد ولی اگر در حد یک تورم و پارگی جزئی باشد و نیازی به  عمل نداشته باشد صد در صد می تواند در مسابقات جهانی حاضر شود.

محسن بیرانوند در پایان در خصوص موفقیت وزنه‌بردارها در مسابقات جهانی خاطر نشان کرد:  مربی و وزنه‌برداران ما همگی تلاش می کنند تا به موفقیت برسند و ما باید تمام تلاش خود را کنیم تا به آنها روحیه بدهیم و در این میان روحیه دادن مسئولین، فدراسیون و مردم بی تاثیر نیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، ضعیفی ، مربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار