ژوزه مورینیو، سرمربی تیم چلسی اعلام کرد همچنان مراقب وضعیت سلامت دیگو کاستا است و از طرف دیگر حاضر به واکنش در مقابل سخنان مانوئل پیگرینی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی‌میل، ژوزه مورینیو همچنان نگران وضعیت مصدومیت دیگر کاستا مهاجم اسپانیایی تیم خود بوده و اعلام کرد با دقت مراقب بهبود آسیب دیدگی همسترینگ گلزن چلسی خواهد بود.

بر اساس این گزارش، کاستا از زمان حضور در اتلتیکو مادرید با آسیب دیدگی همسترینگ دست به گریبان بود و تاکنون فقط در دیدار لیگ قهرمانان مقابل شالکه بطور ثابت تیم چلسی را همراهی نکرد.

تیم چلسی دو بازی حساس در لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم‌های استون‌ویلا و اسپورتینگ لیسبون دارد و مورینیو می‌خواهد با احتیاط کامل از کاستا در ترکیب چلسی بهره ببرد.
از سوی دیگر مربی تیم ملی اسپانیا هم برای پیگیری مسابقات مقدماتی یورو 2016، دیگو کاستا را به ترکیب تیم دعوت کرده است و بازی‌های فشرده و سنگین می‌تواند بهبود این گلزن توانمند را به تأخیر اندازد.

مورینیو گفت: کادر پزشکی تصمیم گیرنده نهایی است و اگر تشخیص دهند کاستا نیاز به استراحت دارد، حتماً این کار را انجام خواهیم داد.

مورینیو در واکنش به سخنان مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی که بازی آنان را به تیم‌های کوچک تشبیه کرده بود، گفت: هیچ علاقه‌ای ندارم پاسخ پیگرینی را بدهم، من مانند او نیستم که می‌گوید راجع به داوری صحبت نمی‌کنم اما این کار را انجام می‌دهد، می‌گوید راجع به دیگر مربیان حاضر در لیگ برتر اظهار نظر نمی‌کند اما این کار را در مورد من و البته دیگر مربیان انجام داد.
اگر می‌خواهید صحبتی در مورد پیگرینی بشنوید آن را از زبان من نخواهید شنید.

یادآور می‌شود پس از دیدار تیم‌های منچسترسیتی و چلسی که با نتیجه تساوی به پایان رسید، مانوئل پیگرینی گفت: چلسی مثل تیم‌های کوچک بازی کرد و هیچ انگیزه‌ای برای پیروزی نداشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، کاستا ، پیگرینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار