ملی‌پوش دوچرخه‌سواری، دارنده مدال طلای تایم تریل انفرادی کشورمان گفت: رکاب زدن در کنار حریفان کره‌ای و ژاپنی سخت بود اما دور آخر به یک خودباوری رسیدم که خوشبختانه به کسب مدال طلا منجر شد.

محمد دانشور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در یک مسابقه خوب و سطح بالا در کنار رکاب زنان با تجربه توانستم مدال طلای رقابت‌ها را کسب کنم و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورم.

وی در ارتباط با سطح این رقابت‌های و تیم‌های شرکت کننده تصریح کرد: این دوره از رقابت‌های از یک کیفیت بالا برخوردار بود و رکاب‌زنان کشورها با یک تکنیک خوب و قدرت بدنی بالا در این مسابقات ظاهر شدند و همه آنها از تجربه بالاتری نسبت به من برخوردار بودند اما خدا را شکر توانستم در آخرین دور از آخرین رقابتم به یک خودباوری برسم و در آخرین فاصله مانده به پایان خط، از حریفان پیشی گیریم.

دارنده مدال‌ طلای کشورمان در ارتباط با سطح میزبانی کره‌ای‌ها و کیفیت پیست برگزاری مسابقات گفت: پیستی که مسابقات در آن انجام شد از کیفیت بالا و استانداردی برخوردار بود اما سطح میزبانی و امکانات ضعیف بود که سبب شد من با سرماخوردگی در آخرین مسابقه خود رکاب بزنم، خدا را شکر می‌کنم که تحلیل بدنی نداشتم و سربلند از آن مسابقه بیرون آمدم.

دانشور در ارتباط صحبت‌هایی که از سوی کارشناسان در ارتباط با استارت ضعیف وی گفته شده بود بیان داشت: استارت خوبی داشتم اما متاسفانه در شروع مسابقه دوچرخه‌سوار کره‌ای به پای من ضربه وارد کرد و باعث یک مصدومیت جزیی شد اما توانستم با آن کنار بیایم و دورهای بعدی را خوب رکاب بزنم و مشکلی نداشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که دیر رسیدن تجهیزات دوچرخه‌سواری سبب اعتراض هم تیمی‌هایش شده بود و علت عملکرد ضعیف در روزهای اول را دلیل این امر عنوان کرد، گفت: تجهیزاتی که از آلمان و چک برای ما خریداری شد متاسفانه دیر به دست ما رسید و من با همان دوچرخه‌ قدیمی خود رکاب زدم ولی در کل فدراسیون تلاش زیادی برای نتیجه گرفتن ما انجام داد و جدا از تجهیزات از زحمات آنها برای امکاناتی مثل اردوها و بازی‌های تدارکاتی خوب سپاس‌گذار هستیم و امیدواریم دیگر نفرات رشته‌های دیگر در روزهای آینده بتوانند برای کاروان اعزامی کشورمان مدال کسب کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، دانشور ، مدال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار