مسئول کمیته فنی شنا گفت: شناگران ملی پوش ایران در این دوره از مسابقات آسیایی علمکردشان در حد انتظار بود.

فرشاد کرمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هدف اصلی ما از حضور در این دوره از بازی‌های آسیایی تغییر و جا به جایی رکوردهای ملی بود که خوشبختانه شناگران در حد انتظارات ظاهر شدند.

مسئول کمیته فنی شنا تصریح کرد: شناگران ملی پوش کشورمان توانستند رکوردهای بسیار خوبی را از خود رقم بزنند، آن تعداد از شناگرانی هم که موفق به جا به جایی رکورد ملی نشدند حد نصاب‌های شخصی خود را بهبود بخشیدند. حتی شاهد بودیم "مهدی انصاری" با وجود در رفتگی از ناحیه کتف توانست رکورد خوبی را از خود به جا بگذارد و با غیرت وتلاش خود توانست تا پایان مسابقه شنا کند این در حالیست که وی می‌توانست از نظر فنی بایستد و شنا نکند.

وی یادآور شد: در تمامی رشته‌ها برای رسیدن به نتیجه قابل قبول نیاز به حضور در مسابقات بین‌المللی مختلف وجود دارد، در حالی که شناگران ملی پوش کشورمان به جز مسابقات داخلی تنها در پیکارهای مجارستان شرکت کرده بودند و چون از نظر سنی میانگین کمی داشتند نسبت به دیگر شناگران کم تجربه‌تر بودند.
حضور در مسابقات بین‌المللی متعدد ومختلف باعث می‌شود که نه تنها شناگران بلکه مربیان نیز وضعیت آمادگی ملی پوشان را شناسایی کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به 6 ماه تمرین و تجربه کم ملی پوشان نتایج کسب شده در بازی‌های آسیایی قابل قبول است و می‌توان گفت که یک حرکت رو به جلو در این اتفاق افتاده است.

کرمی از برنامه‌ریزی کمیته فنی شنا برای حضور در بازی‌های آسیایی دوره آینده خبر داد و تصریح کرد: از هم اکنون برنامه‌ریزی‌ها را برای چهار سال آینده و حضور موفق ملی‌پوشان ایران تنظیم کرده‌ایم در این راستا تشکیل اردوهای بلند مدت و غیر متمرکز را در دستور کار قرار دادیم در طول این مدت هم شنا مسابقات مختلف بین‌المللی را در پیش دارد که تا بازی‌های آسیایی دوره بعد در صورت اجرای این برنامه‌ریزی کلان به نفع‌مان خواهد بود.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کرمی ، شناگران ، آسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار