شهردار شهریار گفت: با قوانین قدیمی نمی‌توان 11 هزار هکتار فضای سبز و باغات شهریار را حفظ نمود و باید با قوانین مترقی به بهبود وضعیت موجود رسیدگی نمود.

مسعود رهنما، شهردار شهریار در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ضمن اشاره به ضرورت حمایت هر چه بیشتر از باغداران و فعالان عرصه کشاورزی اظهار داشت: لزوم بازبینی و تغییر در برخی از قوانین قدیمی احساس می‌شود و با قوانین قدیمی، حفظ 11 هزار هکتار باغ و فضای سبز در شهریار دشوار به نظر می‌رسد.

وی در ادامه با بیان محدودیت باغداران و کشاورزان برای دیوارکشی و یا ایجاد آلاچیق در محدوده باغی خویش به منظور حفظ، حراست و کنترل هر چه مطلوب‌تر بر محدوده اراضی خویش تصریح کرد: ضرورت کاهش سخت‌گیری‌ها و اعمال محدودیت بر فعالان کشاورزی و باغداری احساس می‌شود و باید جنبه حمایتی از این طیف تقویت شود و با در نظر گرفتن بسته‌های حمایتی از باغداران در موارد اینچنینی یا در مواقع سرمازدگی، پشتیبانی‌ها را از فعالان این عرصه افزایش داد.

شهردار شهریار در پایان خاطرنشان کرد: امید آن می‌رود مسئولین زیربط و مقامات بالا دستی با همیاری مضاعف،‌ بازنگری‌هایی اساسی را در عرصه مورد اشاره لحاظ نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهردار ، شهریار ، قوانین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار