در درگیری صبح امروز انقلابیون انصارالله در نزدیکی منزل ریاست دستگاه امنیت ملی یمن 3 تن کشته و 15 تن مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، این خبرگزاری در خبری به نقل از برخی منابع امنیتی اعلام کرد که در درگیری بوجود آمده پس از حرکت انقلابیون انصار الله به سمت خانه رئیس دستگاه امنیت ملی یمن 3 تن کشته و 15 تن مجروح شدند.

این خبرگزاری به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد که این منابع در گفتگو با رویترز گفته اند: انقلابیون انصارالله به سمت منزل علی الأحمدی رئیس دستگاه امنیت ملی در منطقه "حدة" در صنعا صبح امروز شنبه حرکت کردند و در درگیری‌هایی به مدت دوساعت بوجود آمد یک سرباز و دو تن از افراد مسلح کشته و 15 تن نیز زخمی شدند.

از سوی دیگر علی البخیتی از رهبران انصارالله با درخواست برای برکناری رئیس دستگاه امنیت ملی اعلام کرد: نمی توان درحالی که رئیس دستگاه امنیت ملی در پست خود باقی است، آنچه بدست آمده را انقلاب مردم نامید.

وی در سخنانی که پس از درگیری‌ها در برابر خانه رئیس دستگاه امنیت ملی بیان کرد، با نصیحت رئیس جمهوری یمن برای برکنار کردن رئیس دستگاه امنیت ملی گفت: در حالی که رئیس دستگاه امنیت ملی که جوانان را می کشد در پست خودباقی است، نمی توان آنچه بوقوع پیوسته را انقلاب مردمی نامید.

وی تصریح: من با کسانی که به سمت دستگاه امنیت ملی حرکت کردند نبودم؛ اما این دستگاه در تلاش برای ربودن،شکنجه جسمی وروحی هزاران تن بوده و رئیس آن علی الأحمدی دهها جوان مسالمت جو را بیش از یکسال پیش کشته و ده ها تن را مجروح کرده وحداقل قاتلان آنها را مخفی نموده و تا این لحظه از آنها حمایت کرده و این ها علاوه بر ارتباط این دستگاه با آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا)سیا( است.

وی گفت: از این رو برای جلوگیری از هرگونه برخورد با این دستگاه و یا رئیس آن همچنان که این مسأله رخ داد، باید احمدی عزل شده و شخصیتی ملی که دستانش به خون بی گناهان آلوده نیست و اقدام به انجام شکنجه برای دستگاه امنیت ملی نکرده انتخاب شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار