ارائه انديشه نو از ايران در جهان موجب رونق گردشگری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ استاندار گيلان با اشاره به مواضع دولت جمهوری اسلامی ايران در يک سال گذشته گفت : تعامل اخلاق مدارانه و دفاع اصولی از مواضع كشورمان سبب شده است تا علاوه بر مقابله با هجمه های ناجوانمردانه استكبار ، فرصت مناسب برای ورود گردشگران خارجی فراهم شود .

نجفی افزود : مواضع ديپلماتيک رییس جمهور در اين مدت سبب شده است تا چهره ای نو از ايران و ايرانی در سراسر جهان ارائه شود .

وی با بيان اينكه در افق سند چشم انداز بايد به آمار 20 ميليون گردشگر خارجی برسيم افزود : فضای جهانی هم اكنون مناسب تر از گذشته است و بايد به خوبی از اين فرصت ظرفيتساز با برنامه ريزی و افزايش امكانات زير بنايی بهره برد.
نجفی به اقامت 18 ميليون گردشگر در نيمه ی نخست امسال در استان اشاره كرد و گفت : براساس آمارهای نهاد های متولی اين ميزان اقامت 9 درصد بيشتر از مدت مشابه پارسال است که نشان دهنده بهبود فضای كسب وكار در اين بخش است .

استاندار با تاکید برلزوم مشارکت بخش خصوصی در توسعه گردشگری ، توجه ی ويژه به محيط زيست و زيباسازی شهرها را نيز در جذب گردشگران مؤثر دانست و افزود : جايگاه مدنظر ما در نظافت و زيبايی ، انديشه ی والا و اصيل گيلانيان است .

انتهای پیام
/

برچسب ها: گیلان ، گردشگری ، توسعه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.