سایت برنامه "یك برش زندگی»" به آدرس 1-bz@ir در شبكه دو سیما رونمایی شد.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمود فلاح پرویزی با اعلام این خبر گفت: همانطور كه پیش از این به بینندگان وعده داده بودیم، تغییراتی در این برنامه در حال وقوع است كه به ترتیب اعمال خواهد شد. 

وی افزود: در این سایت سعی كرده ایم با گرافیكی زیباتر و امكاناتی وسیع تر از قبیل امكان آپلود تصاویر و فیلمهای ارسالی توسط بینندگان، فضایی جذاب و مهیج را برای بازدیدكنندگان سایت فراهم آوریم. از دیگر امكانات این سایت، قرار داشتن كنداكتور برنامه های روز بعد است كه مخاطبان بتوانند برای تماشای برنامه، برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: تغییرات گرافیكی برنامه هم انجام شده و فعلاً منتظر تغییرات و طراحی دكور هستیم تا این دو تغییر را با هم تقدیم مخاطبان شبكه دو كنیم. 

فلاح پرویزی از معرفی هفتمین شهروند خبرنگار حرفه ای این برنامه خبر داد و گفت از میان شش كاندیدای خبرنگار حرفه ای برنامه، طی هفت الی ده روز آینده، هفتمین شهروند خبرنگار حرفه ای را معرفی می كنیم و در ویژه برنامه ای كه به همین مناسبت تدارك خواهیم دید از خانواده ایشان هم دعوت به عمل می آوریم تا در برنامه حاضر شوند. همچنین شهروند خبرنگار منتخب، سوابق كاری  خود را برای بینندگان برخواهد شمرد.

تهیه كننده این برنامه گفت: این برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز بازگشایی مدارس، این هفته نیز با همین موضوعات به روی آنتن خواهد رفت و علاقه مندان می توانند تصاویر و فیلمهای خود را علاوه بر ارسال به پست الكترونیكی برنامه، به سایت برنامه هم ارسال كنند.

وی راههای ارتباطی با برنامه را دو پست الكترونیكی 1-bz@irib.ir و info@1-bz.ir و سامانه پیامكی 30000207 برشمرد كه مخاطبان این برنامه می توانند نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود روند كمی و كیفی برنامه با این راههای ارتباطی در میان بگذارند.

یك برش زندگی كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8 صبح به مدت یك ساعت و با اجرای امیر رضایی به روی آنتن شبكه دو سیما می رود.


انتهای پیام/
برچسب ها: شبکه ، دو ، سیما ، سایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد زارع
۰۸:۳۲ ۲۳ دی ۱۳۹۳
سلام ، تشکر از برنامه ی خوبتون من برنامتون رو هر صبح میبینم خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
بی بی عادله دهقانی
۱۶:۰۳ ۱۵ دی ۱۳۹۳
برنامه جزابی دارین فقط نمیدونم جرا عکسای بسرمو فرستادم ده بار نشون نمیدین
Iran (Islamic Republic of)
هادی کرمپور از اردستان
۲۲:۰۹ ۱۴ دی ۱۳۹۳
از این نانواهای زحمتکش هم عکس بزارید
Iran (Islamic Republic of)
سمیه
۰۸:۳۸ ۰۴ آبان ۱۳۹۳
برنامه خیلی قشنگیه. اولین بار دیدم خیلی خوشم اومد.