مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در حوزه سالمندان باید با شناخت زیر بنای مسائل و تعریف مشخص از آن‌ها به سمت عملیاتی شدن برنامه‌ها حرکت کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ایران دخت عطاریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور در جلسه شورای ملی سالمندان گفت:‌ از سال 68تا کنون توجه به حوزه سالمندان و مسائل و مشکلات آن‌ها سیرنزولی داشته است و این امر با توجه به این که یکی از مأموریت‌های دولت دربخش عمومی نظام تأمین اجتماعی است باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به این که تأمین اجتماعی جز حقوق اساسی مردم است و از تکالیف دولت محسوب می‌شود افزود: در این خصوص تنها بحث حمایت مطرح نیست بلکه بحث‌های ایمنی و امدادی در کنار بحث‌های حمایتی مورد توجه است.

عطاریان ادامه داد:‌از آن جایی که از سال 84 توجهی به مباحث سالمندان نشده است باید جایگاه این افراد در برنامه ششم مشخص و برنامه‌ها دراین خصوص تعریف و در قالب یک بسته کامل ارائه شود.

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری با تأکید بر این که در کنار بحث سالمندان بسته‌ای هم برای شاغلان باید در نظر داشته باشیم تا قبل از رسیدن به سن سالمندی با اسیب‌های کمتری روبه رو شوند خاطرنشان کرد: باشناخت زیر بنایی از مسائل این حوزه و ارائه تعاریف صحیح باید به سمت عملیاتی شدن برنامه‌ها و طرح‌ها در راستای دست یابی به اهدافمان حرکت کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: صندوق ، بازنشستگی ، سیر ، نزولی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار