فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در پی شدید فعالیت‌های انتظامی در زاهدان، ۶۳هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی کشف شد.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، غلامرضا جعفری در این باره اظهار کرد: با تلاش ماموران انتظامی و در پی اجرای طرح تشدید فعالیت‌های انتظامی و با بکارگیری تمامی نیروهای گشتی، تخصصی و ستادی و با ایجاد گشت‌های آشکار و پنهان این طرح به مدت یک هفته اجرا که ماموران موفق به کشف بیش از 63 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.
 
وی افزود: در اجرای این طرح، 92 مورد از انواع سرقت کشف و در این مدت 86 سارق نیز دستگیر که پس از تکمیل تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با بیان این‌که برخورد با خرده فروشان نیز در دستور کار تیم‌های گشتی بوده است، گفت: با تلاش ماموران در این مدت 27 کیلوگرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
 
جعفری با اشاره به این‌که برخورد با وسایل نقلیه متخلف از دیگر اهداف این طرح بوده است، تصریح کرد: توقیف 139 دستگاه خودرو و 96 دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر موفقیت‌های این طرح بوده است.
 
وی بیان کرد: با تلاش ماموران کلانتری 18 دو دستگاه خودرو حامل کالای قاچاق نیز توقیف و در بازرسی از این خودروها 59 حلقه لاستیک قاچاق به ارزش بیش از 20 میلیون تومان کشف شد.
 
فرمانده انتظامی زاهدان خاطرنشان کرد: با تغییر تاکتیک و کارشناسی جغرافیای جرم منطقه در کشفیات انواع سرقت‌ها توفیقات خوبی داشته‌ایم که این توفیقات حاصل تعامل سازنده مردم با پلیس و جدیت و تلاش شبانه روزی پلیس زاهدان در برقراری نظم و امنیت بوده است.
 
انتهای پیام/ز

منبع تسنيم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.