معاون آموزش و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تمامی دستگاه‌ها و شهروندان تهرانی در طرح ایست به احترام زندگی مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عین اله جهانی با اشاره به طرح استقبال از ماه مهر و بازگشایی مدارس و همزمان با افزایش تردد وسائل نقلیه و عابران پیاده در چند روز اخیر عنوان کرد:خوشبختانه شاهد آن هستیم که با وجود بالا رفتن میزان ترددها، شهروندان تهرانی به طرح فرهنگی و آموزشی " ایست به احترام زندگی" پلیس راهور تهران احترام گذاشته و نظمی بهتر از سالهای قبل در پایتخت حکم‌فرما شده است.

این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: مهمتر از تبلیغ و تشریح فرهنگ ترافیکی، حفظ و نگهدای آن است، نگهداری از این امر مقدس و انسجام بخش اجتماعی نیازمند بیش از پیش شهروندان تهرانی است تا این امر مهم درمردم نهادینه شود و هنگامی که طرح‌هایی همانند " ایست به احترام زندگی" در جامعه نهادینه شود مردم بدون حضور پلیس به آن احترام می‌گذارند و یکدیگر را به اجرای آن یادآوری می‌کنند.

وی اذعان کرد: با توجه به اینکه ایام بهار آموزش دانش‌آموزان آغاز شده و از طرفی دانش‌آموزان امروز رانندگان فردا هستند شایسته است که والدین با احترام به طرح " ایست به احترام به زندگی " رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی را به فرزندان خود آموزش دهند و آن را در کانون خانواده نیز نهادینه کنند.

سرهنگ جهانی خاطر نشان کرد: پلیس در همین راستا از مردم و دستگاه‌های ذیربط تقاضا دارد که در این طرح فرهنگی و آموزشی مشارکت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: سرهنگ ، مسئول ، بهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار