نماینده تهیه‌کنندگان شهر موش‌ها در استان همدان، از اقبال این فیلم نزد مخاطبان خبر داد و گفت: این فیلم حدود یک ماه است که در سه سالن سینما قدس و کانون همدان و بهمن ملایر اکران شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،بهنام میرزایی، اظهار داشت: با وجود اینکه برای تبلیغ این فیلم، از حمایت اسپانسرها، بنرها و بیلبوردهای تبلیغات شهری استفاده نشد، مورد استقبال کم‌نظیر تماشاگران قرار گرفت.

میرزایی در ادامه افزود: تنها با انتشار 110 پوستر، اکران فیلم شهر موش‌ها در استان همدان، اطلاع‌رسانی شده است.

وی در مورد تأثیر داستان این فیلم بیان داشت: با توجه به نظرسنجی‌هایی که در محل نمایش فیلم از تماشاگران اخذ شده، می‌توانم بگویم تا کنون هیچ اعتراض یا نقد صریحی از داستان و شخصیت‌های فیلم خانم برومند صورت نگرفته است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر افراد با تصور دیدن یک فیلم کودکانه، وارد سالن نمایش می‌شوند و در پایان درمی‌یابند که مخاطبان این فیلم، تنها کودکان نیستند و اغلب کودکان دهه 60 با قصه ارتباط خوبی برقرار می‌کنند.

نماینده تام‌الاختیار علی سرتیپی و منیژه حکمت اذعان داشت: این فیلم با استقبال خوبی مواجه شده است و مخاطبان در پی ساخته‌شدن شهر موش‌های سه هستند.

میرزایی همچنین تصریح کرد: پرداختن به مشکلات موجود در جامعه و موضوع تهاجم فرهنگی از جمله نکات مثبتی است که در فیلم شهر موش‌ها مطرح شده است.

وی در مورد هم‌زمانی اکران این فیلم با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان همدان، عنوان کرد: البته با آغاز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، یکی از سالن‌های اکران این فیلم، به اجرای تئاتر اختصاص می‌یابد. اما مشکلی نیست چون در هفته جاری اکران شهر موش‌ها برای مدارس آغاز می‌شود.

وی در پایان سخنان خود اظهار کرد: اکران این فیلم در سینما قدس تا پایان مهرماه ادامه دارد که با استقبال تماشاگران، تمدید خواهد شد.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان در خصوص گیشه این فیلم، گفت: برای این فیلم در سینما قدس همدان با یک ماه اکران و پنج سانس در روز، حدوداً 35 میلیون تومان بلیت فروخته شد که بلیت سانس‌های صبح و روزهای سه‌شنبه به صورت نیم‌بهاست.

سعید شرفی ادامه داد: سینما قدس همدان آمادگی خود را برای ارائه سانس‌های نیم‌بها به ادارات و ارگان‌های دولتی و خصوصی، اعلام می‌کند. در سینما بهمن ملایر، فیلم شهر موش‌ها از هفدهم شهریورماه با چهار سانس در روز اکران شد که تا کنون حدود 20 میلیون تومان فروش داشته است.

مدیر سینما کانون همدان نیز در مورد میزان فروش بلیت فیلم شهر موش‌ها بیان داشت: مدت یازده روز است که این فیلم در سینما کانون اکران شده است.

علی خارایی تصریح کرد: در این مدت و سه سانس نمایش در روز، مبلغی در حدود یک میلیون و 300 هزار تومان از فروش بلیت، حاصل شده است.

خارایی افزود: البته این روند در حالی اتفاق افتاد که اغلب بلیت‌های سانس‌های سینما کانون به صورت نیم‌بها و یا رایگان ارائه شده است.

وی در پایان از مسئولان مدارس دعوت کرد برای استفاده از سانس‌های ویژه دانش‌آموزان اقدام کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: همدان ، شهر موشها ، ملایر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.