سرپرست کمیته جوانان درخصوص تیم ملی جوانان گفت: تمام تلاشمان را برای برپایی اردوهای آماده سازی و تدارک مناسب جهت اعزام به رقابتهای میانمار به کار گرفته ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  عبدالرسول دانشجو، سرپرست کمیته جوانان گفت: تیم ملی جوانان هفته آینده به رقابتهای قهرمانی آسیا در میانمار تهران را به مقصد این کشور ترک می کند. فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان تمام تلاش خود را برای برگزاری اردوهای داخلی و برون مرزی و انجام دیدارهای دوستانه به کار گرفت تا این تیم نیز با آمادگی کاملی به رقابتهای قهرمانی آسیا اعزام شود.

وی در ادامه گفت: انتظاری که فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان از این تیم دارد، کسب سهمیه جام جهانی نیوزلند است. امیدواریم که این انتظار بر آورده شود هر چند که فوتبال اصلا قابل پیش بینی نیست و نمی توان به قطعیت در رابطه با کسب نتیجه اظهار نظر کرد. اما همانطور که می دانید دوستی مهر یکی از بهترین و موفق ترین مربیان پایه ایران است و  حضور مهدوی کیا و کادر فنی مجرب به ما این امیدواری را می دهد که نتایج خوبی را از این تیم در مسابقات پیش رو شاهد باشیم و در نهایت انتظارمان که کسب سهمیه جام جهانی است؛  برآورده شود.

سرپرست کمیته جوانان در پایان در خصوص عملکرد تیم ملی نوجوانان در تایلند گفت: فوتبال روی بد خود را به این تیم نشان داد. معتقدم بازیکنان نوجوان در بازی با کره شمالی با بدشانسی مواجه شده و در ضربات پنالتی بازی را واگذار کردند.

کره شمالی با بازی سنتی خود و تجربه بسیار بالای چند بازیکن خود توانستند قهرمان آسیا شوند. این تیم در ضربات پنالتی استرالیا را شکست داد و در فینال برابر کره جنوبی به پیروزی رسید. اگر ملی پوشان ایران از موقعیت های گل خود استفاده می کردند شاید اتفاق دیگری رخ می داد اما باز هم می گویم با بدشانسی رو به رو شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار