رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی مدعی شد که در پرونده تامین اجتماعی یک مورد تخلف هم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران؛ "سعید مرتضوی" در حاشیه مراسم ختم والده آیت‌الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران، گفت: آقای ترک همدانی از جمله وکلایی است که اعتقاد دارد حفاظت اطلاعات قوه قضائیه صلاحیت ورود و تحقیقات در هیچ پرونده قضایی را ندارد.  
 
وی افزود: ترک همدانی از این جهت مدعی است که پرونده به وزارت اطلاعات یا مرجع دیگری که صلاحیت دارد ارجاع داده بشود.
 
رئیس سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه بیش از یک دهه است که در حفاظت کار می‌کند و پرونده‌ها به آنجا ارجاع می‌شود، تاکید کرد: تاکنون به پرونده‌های مهمتر از این پرونده هم رسیدگی کرده و گزارش داده‌اند و دادگاه‌ها و دیوان عالی کشور هم گزارش آن را قبول دارند.  
 
مرتضوی اظهار داشت: این آقای وکیل ادعا دارد که حفاظت اطلاعات صلاحیت ندارد.  
 
دادستان سابق تهران با ادعای اینکه در پرونده تامین اجتماعی یک مورد تخلف هم وجود ندارد افزود: حفاظت قوه و وزارت اطلاعات یا هر مرجع دیگر هرچه بیشتر تحقیقات می‌کنند حقیقت بیشتر روشن می‌شود و ما استقبال می‌کنیم.  
 
مرتضوی در خصوص گزارش‌های موجود در رابطه با دادن ۱۳۷ شرکت به بابک زنجانی گفت: ما می‌گوییم اشکال ندارد ولی شما یک شرکت را که واگذار شده را بیاورید و علاوه بر آنکه حدود یکسال است که بابک زنجانی در زندان است، اگر حتی یک مورد شرکت از تامین اجتماعی به بابک زنجانی واگذار شده است، سند آن را ارائه کنید.  
 
وی با اشاره به اینکه می‌گویند ما به 10 نفر زمین از یک مجموعه داده‌ایم، اظهار داشت: آن‌ها دروغ می‌گویند، اگر یک متر زمین در دوره من به فروش رفته، سند آن را بیاورند و از سوی دیگر می‌گویند ما ۱۵۰ میلیون تومان به صدا و سیما پول داده‌ایم.  
 
مرتضوی با تاکید بر اینکه حساب و کتاب صدا و سیما و تامین اجتماعی مشخص است، گفت: آن‌ها رفتند حساب و کتاب‌ها را بررسی کردند و دیدند که این مسائل دروغ است.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر یک مورد پیدا کردند که پرداخت و واگذاری غیرقانونی وجود دارد، سند و مدرک بیاورند تا ما پاسخ بدهیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مرتضوی ، شرکت ، تامین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار