سرمربی تیم پایاسازه تبریز قدرت تیم ماهان تندیس را عامل شکست دانسته و برای هفته های بعدی نتایج مناسب تر را وعده داد.

حسین قضایی سرمربی تیم فوتسال پایاسازه تبریز پس از شکست مقابل تیم مدعی ماهان تندیس قم در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: نیمه اول بازی خیلی خوب دنبال شد، در ابتدای بازی تیم میزبان خیلی خوب بود اما رفته رفته ما خودمان را در زمین پیدا کردیم و بازی ۱-۱ شد . نیمه دوم هم بازی قابل قبولی ارائه دادیم و با يك بازي پاياپاي پش رفتيم تا اینکه دقايقي  شیرازه تیممان از هم پاشید و نتیجه ۵-۱ شد. در ادامه هم تلاشمان را کردیم ولی در حقیقت نتوانستیم نتیجه را جبران کنیم و فقط یک گل زدیم تا بازی ۵-۲ به پایان برسد. اما در مجموع بازی خوبی بود و این نتیجه نشان دهنده نحوه بازی نبود.
 
قضایی در رابطه با نگرانی بابت شرایط تیم و امتیازات از دست رفته اذعان داشت: تیم پایاسازه تیم جوانی است که دیر بسته شد و با توجه به عدم برگزاری بازی دوستانه و تمرينات پیش از فصل ، این نتایج پیش بینی می شد. اما با وجود تمام این مشکلات تیمی نیستیم که سقوط کنیم و در تمامی بازی ها برای کسب سه امتیاز به بازی می رویم. هفته آینده هم مقابل دبیری بازی سختی داریم اما در این دیدار هم بدون ترس برای کسب پیروزی می رویم. تمرینات خوبی انجام می دهیم اما در کنار آماده نبودن‌، قرعه بدی هم نصیب ما شد و نتوانستیم امتیازات اول فصل را جمع آوری کنیم با اين وجود اطمینان می دهم تیم ما سقوط نخواهد کرد.
 
قضايي خاطر نشان كرد:  مدیر عامل باشگاه زحمت زیادی براي تيم و رسيدن به پيروزي مي‌كشد زيرا با انرژی و فوتسال است  و خودش شرایط ما را بخوبی درک می کند. مالک باشگاه هم بسیار علاقه مند به ورزش هستند و امیدوارم شرمنده آنها نشویم.


انتهاي پيام/
برچسب ها: فوتسال ، لیگ ، قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار