رکورددار ده گانه کشورمان فردا کار خود را با 5 ماده در اینچئون آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، هادی سپهرزاد رکورددار هفتگانه و دهگانه ایران، فردا (سه شنبه) ساعت 10 به مصاف حریفان خود در ماده دهگانه می‌رود.

در روز نخست این رقابت‌ها، دهگانه کاران در 5بخش، دوی 100متر، پرش طول، پرتاب وزنه، پرش ارتفاع و دوی 400متر کار خود را آغاز می‌کنند.
ادامه این بازی‌ها به روز نهم مهر موکول می‌گردد. در روز دوم در ماده دوی 110 متر با مانع، پرتاب دیسک، پرش با نیزه، پرتاب نیزه و دوی 1500 متر به رقابت می‌پردازند.

جمع بندی امتیاز در این مواد، مشخص کننده جایگاه ورزشکاران در دهگانه می‌شوند.

رقیبان اصلی هادی سپهرزاد در این دوره مسابقات آسیایی که با میزبانی اینچئون کره جنوبی در حال برگزاری است، از کشورهای ژاپن، قزاقستان و چین می‌باشند.

سپهرزاد در مسابقات آسیایی 2009، قهرمان دهگانه شناخته شد.

وی دو  مدال نقره قهرمانی آسیا در ماده دهگانه، مدال نقره بازی‌های آسیایی داخل سالن 2005، مدال طلا و نقره قهرمانی داخل سالن آسیا در ماده هفتگانه را تاکنون کسب کرده است.

هادی سابقه شرکت در مسابقات آسیایی در سال‌های 2006 که در دوحه و 2010 در گوانگجو را داشته و اکنون با تجربه‌ای که در بازی‌های قبل بدست آورده نسبت به دیگر ورزشکاران جوان کشورمان،‌ راحت‌تر حضور می‌یابد و در صورت خوش اقبالی می‌تواند یک از شانس‌های مدال برای کاروان ورزشی‌مان باشد.

البته هادی سپهرزاد بدون کسب مجوز ورودی‌ها به این رقابت‌ها اعزام شده و رکورد جدیدی از وی به ثبت رسیده است اما مسئولان فدراسیون دو و میدانی و ورزش و جوانان برای قهرمانی‌هایش و تجربه‌هایش او را راهی اینچئون کرده‌اند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.