لرستان؛

جشن بزرگ کاروان شادی در بروجرد برگزار می‌شود

شهردار بروجرد گفت: به مناسبت جشن عید قربان تا غدیر جشن بزرگ کاروان شادی از سوی شهرداری بروجرد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران منوچهر یوسفی امروز در جلسه هماهنگی و بررسی دعای عرفه که در بروجرد برگزار شد اظهار کرد: به مناسبت عید قربان تا غدیر برنامه‌های جشن در شهرستان بروجرد برگزار می‌شود و برای این دو عید بزرگ چراغانی و آذین بندی در سطح شهرستان انجام می‌شود.
 
وی از برگزاری جشن بزرگ کاروان شادی در بروجرد خبرداد و افزود: به مناسبت جشن عید قربان تا غدیر جشن بزرگ کاروان شادی از سوی شهرداری بروجرد برای شهروندان بروجردی برگزار می‌شود که در این روز نورافشانی در بروجرد انجام می‌شود.
 
شهردار بروجرد عنوان کرد: آمادگی لازم را برای برپایی جشن و همکاری با برپایی نماز عید قربان و دعای عرفه را داریم که امسال بتوانیم یک خروجی خوب از این برنامه ها داشته باشیم
 
حجت الاسلام صادق جعفرپور رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد در این جلسه اظهار کرد: فضای سازی در سطح شهر ستان بروجرد انجام می شود و بنرهای تبلیغاتی برای دعای روز عرفه و نماز عید قربان در سطح شهر نصب می شود.
 
وی با اشاره به اینکه اطلاع سانی به مبلغان وشبکه تبلیغ انجام می شود تصریح کرد: نیاز به فرهنگ سازی لازم برای برپایی مراسمات عید قربان ر ا داریم  که این مهم در بین مردم انجام شود.
 
رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار کرد: با برنامه ریزی فرهنگ سازی در جامعه می توانیم نماز عید قربان را با شکوه تر از سال های گذشته انجام دهیم  واز طریق سامانه اطلاع رسانی این کار انجام می دهیم.
 
حجت الاسلام جعفرپور عنوان کرد: برای برپایی دعای عرفه در شهرستان و برپایی نماز عید قربان جمعیت را برای این مهم باید با تحرک بیشتری سوق دهیم تا این مراسم نسبت به سال‌های گذشته باشکوه‌تر برگزار شود.
 
انتهای پیام/ز
منبع‌:تسنيم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.