نخست وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی در مجمع عمومی سازمان ملل مدعی شد ایران خواهان لغو تحریم‌ها علیه خود و آسانی راه برای دستیابی به بمب هسته‌ای است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از سی ان ان؛ "بنیامین نتانیاهو" امروز دوشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد.
وی مدعی شد:اسرائیل از سوی کشورهای حامی مقابله با داعش به دلیل مقابله با حماس مورد انتقاد قرار می‌گیرد، در حالی که حماس و داعش هر دو بخشی از یک درخت مسمومند.

نتانیاهو مدعی شد،ایران دارای سلاح هسته‌ای عمیق‌ترین و بزرگترین خطر برای دنیا است.

او با اشاره به اینکه غلبه بر داعش و رها کردن ایران برای توسعه برنامه هسته‌ایش مانند پیروز شدن در یک دعوا و شکست خوردن در یک جنگ است، افزود:  اسرائیل عادلانه برای دفاع از خود به حماس حمله کرد.

نتانیاهو مدعی شد،ایران خواهان لغو تحریم‌ها علیه خود و آسانی راه برای دستیابی به بمب هسته‌ای است. این کشور در آینده به خطرناک‌ترین رژیم جهان در خطرناک‌ترین منطقه جهان و با داشتن خطرناک‌ترین سلاح جهان تبدیل خواهد شد.
دنیا نباید بیش از حد به تهدید داعش اهمیت دهد و مسئله ابعاد تهدید ایران را نادیده بگیرد. ایران در واقع هیچ تمایلی برای دست برداشتن از تولید بمب اتم ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
چرا باید این جانی بالفطره اجازه مسافرت و حضور در صحن سازمان ملل را داشته باشد .
چرا باید کشورها اجازه بدهند قاتل خون و زحمی کردن15000 نفرفلسطینی بی گناه و فرد بی مسئولیتی مثل نتانیاهو اجازه حضور در پشت تریبون صحن سازمان ملل را داشته باشد .
چرا همه کشورها صحن جلسه برای اعتراض به سخنرانی یک متهم به جنایت بر علیه بشریت را ترک نکردند .
واقعا دنیای مسخره ای است . آمریکا و صهیونیست ها گند زده اند به دنیا و قوانین آن .
Iran (Islamic Republic of)
abdollah
۲۲:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
آقای نتانیاهو ما ایرانیها بمب اتمی نخواهیم ساخت ولی برای نابودی فیزیکی شما اشغالگران بسیار آماده هستیم وناراحت هستیم که چرا زمان جنگ با اسرائیل دیر شده وآماده جنگ هستیم
آخرین اخبار