لوک شاو، بازیکن 19 ساله منچستر یونایتد دارای آمار تحسین برانگیز 100 درصد تکل‌های صحیح است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، لوک شاو در فصل تابستان با مبلغ 27 میلیون پوند به منچستر یونایتد منتقلف شد و لقب گرانقیمت‌ترین فوتبالیست نوجوان را به خود اختصاص داد.

او در خط دفاع عالی کار کرده و تاکنون تمامی تکلهای او بر روی مهاجمان حریف صحیح بوده با سوت داور متوقف نشده است شاو در 50 درصد موارد در مقابل بازیکنان حریف موفق به تصاحب توپ شده  و آنان را از نزدیک شدن به محوطه بازداشته است.

هرچند شاو در بازیهای این فصل خیلی کم از سوی لوییس فان خال برای حضور در میدان انتخاب شده اما درهمان مدت زمان کوتاه توانست قابلیت‌های خود را به سرمربی هلندی اثبات کند.

شاو در بازیهای مقابل ساوتهمتن اولین بازی خود با پیراهن یونایتد را تجربه کرد واین شانس را یافت تا در دیدارهای بعدی هم بازیکنان با تجربه یونایتد را  همراهی کند.

تشکر شاو از سرمربی هلندی یونایتد

لوک شاو ملی‌پوش جوان منچستر یونایتد از لوییس فان خال به دلیل راهنمایی‌هایش تشکر کرد و گفت: من  هرگز از اظهارات مربی در مورد آماده نبودن وضعیت جسمانی ‌ام ناراحت نشدم و برعکس همواره از راهنمایی‌های او بهره برده و زمانیکه فان خال به بازیکنان گفت: شاو را در سخت‌کوشی الگوی خود قرار دهید بسیار خوشحال شدم وقتی برای منچستر یونایتد به میدان می‌روم تلاش می‌کنم تمام گفته‌های مربی را با دقت اجرا کنم همین کار موجب موفقیت من شده و از او بابت راهنماییهایش تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار