رئیس کمیسیون عمران مجلس ضمن انتقاد از گزارش ناقص رئیس سازمان هواپیمای کشور در مورد سقوط هواپیمای آنتونوف گفت: قطعا بعد از ارائه گزارش نهایی در مورد سقوط هواپیمای آنتونوف از وزیر راه و شهرسازی طرح سوال خواهیم کرد.

سید مهدی هاشمی در واکنش به اظهارات اخیر رئیس سازمان هواپیمایی در مورد سقوط هواپیمای آنتونف به خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، گفت: اظهارات رئیس سازمان هواپیمایی ناقص بوده و جای گلایه دارد.  
 
وی افزود: بعد از مصاحبه رئیس سازمان هواپیمایی، جلسه نهایی کمیته بررسی سانحه سقوط هواپیمای آنتونوف برگزار شد که نایب رئیس کمیسیون عمران نیز در آن جلسه حضور داشت.
 
رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: هفته آینده نتیجه جمع‌بندی این کمیته به صورت کتبی به کمیسیون ارائه می‌شود.  
 
وی ادامه داد: بعد از اینکه نتیجه به کمیسیون عمران ارائه شد ما می‌توانیم اظهار نظر کنیم.

وی تصریح کرد: اگر فرض کنیم که دما و بار اضافی منجر به سقوط هواپیمای آنتونوف شده است، بازهم وزارت راه و شهرسازی مقصر خواهد بود چرا که این دو بخش مربوط به وزارت راه و شهرسازی است.  
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: در مورد ایمنی هوایی، بارها به مسئولین راه و شهرسازی و وزیر مسکن و شهرسازی چه قبل از تصدی وزارت و چه بعد از آن تذکر دادیم و گفتیم پایداری مسئولین ما در راه وشهرسازی به پایداری ایمنی شهرسازی بستگی دارد ولی متأسفانه به این موضوع کم‌توجهی شده است.  
 
رئیس کمیسیون عمران در پایان خاطر نشان کرد: قطعا بعد از ارائه گزارش نهایی در مورد سقوط هواپیمای آنتونوف از وزیر راه و شهرسازی طرح سوال خواهیم کرد. 

انتهای پیام/  
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار