ملی‌پوش سنگین وزن تیم کشتی فرنگی کشورمان معتقد است برای آنکه زحمات چندین ماهه‌‌اش بی‌نتیجه نماند، باید در بازی‌های آسیایی صاحب مدال شود.

بشیر باباجانزده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از بازی‌های المپیک لندن بنا به دلایلی که خیلی دوست ندارم درباره اش صحبت کنم از سطح اول کشتی فاصله گرفتم و حضور در مسابقات جهانی را از دست دادم.
 
وی ادامه داد: به دلیل آسیب دیدگی و با توجه به این که پایم در گچ بود مدتی هم از تمرینات دور بودم تا اینکه پس از مسابقه انتخابی و با تشخیص مربیان تیم ملی و شورای فنی قرار شد نماینده ایران در بازی های آسیایی باشم از همین زمان بود که با جدیت هر چه بیشتر در اردو تمرینات پر فشاری را پشت سر گذاشتم.
 
دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد:هر چقدر به مسابقات بازی های آسیایی نزدیک تر شدیم من هم به لحاظ فنی و جسمی در شرایط بهتری قرار گرفتم به طوری که هم اکنون از هر نظر آماده شرکت در این مسابقات هستم و هرگز دوست ندارم زحمات و سختی هایی که در این مدت کشیدم بی نتیجه بماند.
 
وی در پاسخ به این سوال که به چه مدالی در بازی های آسیایی فکر می کند گفت: به طور حتم دوست دارم صاحب خوشرنگترین مدال شوم و در واقع برای کسب همین مدال در بازی های آسیایی کشتی خواهم گرفت اما در هر صورت کشتی است و هزاران اتفاق غیر قابل پیش بینی، امیدوارم امروز و در زمان مسابقه روز من باشد و در نهایت به بهترین عنوان برسم.
 
باباجانزاده خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی کشتی فرنگی پس از قهرمانی در رقابت های جهانی ازبکستان و نتایج درخشان روز نخست بازی های آسیایی در روز دوم نیز با دعای خیر همه مردم به موفقیت برسد و در ادامه نیز این روند روبه جلو همچنان ادامه داشته باشد تا در بازی های المپیک 2016 بار دیگر قدرت خود را به دنیا نشان دهیم،البته تا آن زمان من هم طوری تمرین می کنم که نماینده وزن 130 کیلو گرم کشورمان باشم.
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار