مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه نمی‌توان در مواجهه با کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس خوشبین بود، گفت: چشم تاریخ در تعامل جمهوری اسلامی ایران با جهان و واکنش غربی‌ها به این حسن نیت باز است و آینده به قضاوت خواهد نشست.

"سعید طلوعیان"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات گستاخانه نخست وزیر انگلیس نشانگر این است که بعضی خوشبینی‌ها در برخی جریان‌های سیاسی داخل کشور متکی به واقعیت‌ها در روابط بین الملل نیست،‌ اظهارداشت: از زمان روی کارآمدن دولت یازدهم عملکرد‌هایی را شاهد بوده‌ایم که تاییدی بر این نکته است که نمی‌توان در مواجهه با کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس خوشبین بود و سهل انگاری کرد.

مسئول روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه متاسفانه اصلاح‌‌طلبان چشم امیدش خود را به خارج از کشور دوخته‌اند، تاکید کرد: اتفاقاتی نظیر سخنان کامرون در سازمان ملل پرده از حقایق سیاست خارجی بر می‌دارد و این یعنی آشکار شدن تدریجی غلط بودن تصورات و تبلیغات موهوم رسانه‌ای جریان اصلاحات درباره تعامل با کشورهایی چون انگلیس است.
 
طلوعیان تصریح کرد: نحوه سیاست‌ورزی دولت در محیط بین‌الملل از یک سو و نحوه مواجهه با اقدامات و سخنانی از جنس سخنان کامرون از سوی دیگر تابع سیاست خارجی دولت یازدهم را ترسیم می‌کند، گفت: دولت نباید همه تخم مرغ‌های خود را در سبد مذاکره با غرب سرمایه گذاری کرده و به نوعی سرنوشت خود را به این مذاکرات گره بزند.

مسئول واحد روابط عمومی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان اضافه کرد: متاسفانه برخی اصلاح طلبان پیروزی در انتخابات مجلس را منوط بر ارتباط با غرب می‌دانند که برایشان نتایج مثبت به بار خواهد آورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: چشم تاریخ در تعامل جمهوری اسلامی ایران با جهان و واکنش غربی‌ها به این حسن نیت باز و است و آینده به قضاوت خواهد نشست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار