دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با بیان اینکه گروهی هنوز مرز خود را با دشمن فتنه‌گر مشخص نکرده‌اند، گفت: کسانی که از لحاظ تئوری وابسته به غرب هستند در عرصه عمل هم معتقدند که نمی‌توان بدون آنان پیشرفت کرد.

"رضا نظری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بیان اینکه اعتماد به قدرت‌های بزرگ با عقلانیت ناسازگار است، اظهارداشت: آنان که همواره یک دستشان به سمت خارج از کشور دراز است بهتر است کمی حافظه تاریخی خود را بکار انداخته و کمک‌های تسلیحاتی آنان را به رژیم بعثی عراق به یاد بیاورند.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران تاکید کرد: کسانی که از لحاظ تئوری وابسته به غرب هستند در عرصه عمل هم معتقدند که نمی‌توان بدون آنان پیشرفت کرد.

وی با بیان اینکه برخی افراطیون در داخل کشور خواهان ارتباط با انگلیس هستند و این در حالی است که استعمار انگلیس تمام قد از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه حمایت می‌کند، اظهارداشت: جای تأسف است که گروهی هنوز مرز خود را با دشمن فتنه‌گر مشخص نکرده‌اند و این حمایت‌ها را تا مرز بدنام کردن خود و رضایت دشمن ادامه می‌دهند، ولی بدانند مردم به صورت دقیق این عملکرد آنها را رصد کرده و دوست و دشمن را به خوبی تشخیص می‌دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار