جان تری کاپیتان چلسی در دیدار مقابل اسپورتینگ لیسبون صدمین حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را تجربه کرد، وی پس از این پیروزی گفت: احساس افتخار و آرامش می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، جان تری دومین بازیکن تاریخ باشگاه چلسی است  که در 100 مسابقه لیگ قهرمانان حضور داشته است. دیدار تیم‌های چلسی و اسپورتینگ لیسبون در چهارچوب بازی‌های لیگ قهرمانان، تری را به عنوان افتخارآمیز رساند. دیدار دو تیم با تک گل نمانیا ماتیچ به سود چلسی تمام شد و راه را برای صعود تیم انگلیسی به دور بعد هموار ساخت.

پیترچک اولین بازیکن چلسی بود که در ماه مارس گذشته صدمین حضور خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را تجربه کرده بود در میان تمامی باشگاه‌های اروپایی فقط 20 بازیکن هستند که در طول تاریخ موفق به 100 حضور در این رقابت‌ها شده‌اند.
 
** کاپیتان چلسی: این برد خیالم را آسوده کرد

جان تری پس از پیروزی چلسی مقابل اسپورتینگ لیسبون گفت: بازی در زمین حریف همیشه دشوار است. اسپورتینگ خیلی خوب بازی کرد و از آن شب‌هایی بود که گل زدن طلسم شده بود، اما خوشبختانه ضربه سر ماتیچ کاملا به موقع بوده و توانست سه امتیاز بازی را برای ما به ارمغان آورد.

کاپیتان چلسی در ادامه افزود: از این پیروزی احساس آرامش خاطر می‌کنیم. چلسی می‌تواند از مرحله گروهی صعود کند و راه قهرمانی را در پیش بگیرد. از اینکه صدمین بازی لیگ قهرمانان را انجام داده‌ام احساس افتخار می‌کنم. در هر حال تعداد زیادی از فوتبالیست‌ها نیستند که موفق شده باشند این تعداد بازی را تجربه کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار