مذاکره‌کننده ارشد فلسطین در مذاکرات سازش در مصاحبه‌ای مطبوعاتی از هدف اسرائیل و نخست وزیر این رژیم برای تبدیل درگیری‌ها به درگیری دینی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ "صائب عریقات" در مصاحبه با روزنامه عربستانی "الوطن" با انتقاد شدید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: دولت اسرائیل در تلاش است که درگیری‌ها را به درگیری دینی مبدل کند از این جهت رئیس این دولت از داعش و خطرات آن سخن گفته و در مقابل فراموش کرده است که سازمان دولتی یهودی را رهبری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تل‌آویو که تبدیل درگیری از درگیری سیاسی به درگیری دینی را بنیان نهاده و در این راستا بر نامگذاری اسرائیل به عنوان دولتی یهودی اصرار کرده و از این موضوع حمایت می‌کند و به تقویت و حمایت از گروه‌های تروریستی افراطی یهودی در شهرک‌های صهیونیستی و دیگر مناطق می‌پردازد، افزود: این افراد همان‌هایی هستند که اقدامات تروریستی علیه ملت فلسطینی را با حمایت ارتش اسرائیل اجرایی کرده، "محمد ابوخضیر" جوان فلسطینی، مساجد، کلیساها و درختان را سوزانده و به اموال فلسطینی‌ها تجاوز کرده و آنها را به قتل می‌رسانند.

"عریقات" افزود: "نتانیاهو" با اظهارات خود در سازمان ملل درها را به روی تشکیل دو دولت مستقل بست و اعلام کرد که اسرائیل از مرزهای 1967 عقب‌نشینی نمی‌کند.

انتهای پیام//
برچسب ها: صائب ، عریقات ، دینی ، تقویت ، گروه ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار