در اختتامیه دومین کنفرانس افق نو ضمن خواندن بیانیه‌ای از برخی از فعالان سیاسی تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی متفکران و فیلمسازان مستقل"افق نو" پس از خواندن بیانیه‌ای به زبان انگلیسی در راستای صلح و محکوم کردن داعش و اسرائیل با رونمایی از 3 کتاب به نامهای "آمریکا اورشلیم جدید"،"بحران ساختگی" و "قدرت لابی اسرائیل در ایتالیا" برگزار شد.
 
بنابراین گزارش؛ در ادامه از برخی از مهمانان این همایش چون: مدیا بنجامین، استیون سایزر، رندی شورت، شیخ عمران حسین، توسط نادر طالب‌زاده، آرش دریابندری، محمد منتظمی تقدیر شد.

در ادامه "گرت پورتر" در خصوص بازتاب کتابش، "بحران ساختگی" در کشورش آمریکا گفت: کتاب "بحران ساختگی" در خصوص انرژی هسته‌ای ایران است که بازتاب خوبی از سوی مردم کشورم نسبت به این کتاب دریافت نکردم اما در کشور ایران شاهد بازخوردهای خوبی بودم. امیدوارم  انتشار این کتاب مورد توجه ایرانیان قرار گیرد.

پروفسور "کلودیو موفا" در خصوص کتابش" قدرت لابی اسرائیل در ایتالیا" گفت: این کتاب بخش‌های متعددی دارد که قسمتی از آن مربوط به مدیر عامل نفتی ایتالیا است که در زمان خود هیچ‌گونه همکاری با اسرائیل نکرده و در زمان خود یکی از شجاع‌ترین افراد در این راستا بوده است.

در پایان "مایکل کالینز" در خصوص کتابش "آمریکا اورشلیم جدید" خاطرنشان کرد: خوشحالم که به کشور ایران آمده‌ام و در این کنفراس‌ها شرکت کرده ام. امیدوارم این کتاب مورد توجه مردم ایران قرار گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: داعش ، اسرائیل ، افق ، نو ، بیانیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار