دهخدایی گفت: قصد داریم در آبانماه سال جاری دعوت نامه ای برای حضور یک تیم پاکستانی صادر تا مسابقات تدارکاتی را با حضور این تیم خارجی انجام دهیم.

حجت‌اله دهخدایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان کرد: ما مذاکراتی را با تیم پاکستانی انجام دادیم و قرار است در صورت مثبت بودن نظر آنها این تیم برای انجام یکسری مسابقات تدارکاتی وارد ایران شود.

وی افزود: این تیم از نظر هندیکاپ در سقف 7-6 است و به مدت 1 هفته در کشور ما اقدامات دارد و با تیمهای باشگاهی ما مسابقات تدارکاتی انجام می دهد و در پایان با تیم منتخب ما مسابقه‌ای خواهد داشت. این مسابقات در باشگاه قصر فیروزه برگزار می‌شود ما هم اینک مشغول انجام امور ویزایی بازیکنان پاکستانی هستیم.

وی درخصوص اعزام تیم به خارج از کشور عنوان کرد: در حال حاضر ما قصد نداریم تیم به خارج از کشور اعزام کنیم چرا که هزینه بالایی لازم دارد.

برای اعزام تیم به خارج از کشور و فقط تیم می تواند 10 روز اقامت در آنجا داشته باشد و 1 بازی
انجام دهد اما وقتی تیم خارجی به کشورمان دعوت می‌کنیم 1 هفته اقامت دارند و 4 بازی می توانیم انجام دهیم این برای ما خیلی بهتر است.

دبیر فدراسیون افزود: به مناسبت هفته دفاع مقدس فینال  بازیهای جام دفاع مقدس را در پیش داریم که چهارشنبه 9 مهرماه در باشگاه ذوالجناح ارتش برگزار می‌شود.

گفتنی است مقامهای عالی رتبه کشوری از جمله فرماندهان نیروی زمینی ارتش، نمایندگان مجلس، وزارتخانه، در مسابقات فینال جام دفاع مقدس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: چوگان ، دهخدایی ، پاکستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هنر و ورزش
۱۸:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
درود
اواخر مهر ماه تیم وارد کشور خواهد شد
ضمنا قبل از آن یک بازی چوگان بانوان داریم
با روابط عمومی فدراسیون تماس بگیرید تارخش را خواهد گفت
باز هم سپاسگزارم
آخرین اخبار