محمود اسعدی نویسنده در گفتگو با خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتمام مراحل نگارش کتاب «نخبگان تلویزیون» افزود: این کتاب دربرگیرنده پژوهشی در خصوص ارتباط میان نخبگان و تلویزیون است.
وی گفت: کتاب «نخبگان تلویزیون» در نخستین صفحات خود مقدمهای به قلم «باقر ساروخانی» را به مخاطبان آثار مرتبط با مبحث رسانه ارائه میدهد.
اسعدی ادامه داد: کتاب «نخبگان تلویزیون» در ۲۸۰ صفحه از دریچه انتشارات «دنیای اقتصاد» روانه بازار کتاب میشود.
وی تصریح کرد: ارائه یک مرجع قابل استفاده برای دانشجویان رشتههای مرتبط با رسانه از اهداف تالیف و نشر کتاب «نخبگان تلویزیون» به حساب میآید.
گفتنی است؛ اسعدی در گذشته مقالاتی چون «خلاءهای مدیریتی تولید علم در ایران»، «طلیعه»، «تجلیل از بزرگان سنت ماست» و «آیا طوفان دیگری در راه است» را در حوزههای ادبیات، علوم انسانی، فلسفه، سیاسی و مدیریت به تالیف درآورده و در دسترس مخاطبانش قرار داده است.
انتهای پیام/