رئیس سازمان حج و زیارت گفت: در دیداری که با وزیر حج عربستان داشتیم نسبت به برخی از برخوردهای سلیقه‌ای با زائران ایرانی در شروع عملیات تمتع اعتراض کردیم.

 سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ملاقات با وزیر حج عربستان گفت: طی ملاقات یک ساعته با وزیر حج عربستان قبل از انتقال حجاج ایرانی به صحرای عرفات آخرین هماهنگی‌ها در خصوص عملیات انتقال زائران صورت گرفت.
 
وی در ادامه افزود: گزارش آخرین وضعیت حجاج ایرانی به وزیر حج عربستان داده شد و وی بر نظم و انظباط و کیفیت خدمات‌رسانی به زائران ایرانی به عنوان الگو تأکید کرد.
 
اوحدی همچنین اظهار داشت: در این ملاقات در خصوص بعضی از برخوردهای سلیقه‌ای با زائران ایرانی که در شروع عملیات حج وجود داشت اعتراض کرد.
 
وی با اشاره به مذاکره در خصوص اعزام زائران ایرانی به عمره بیان داشت: در این دیدار ارائه خدمات توسط مجموعه‌های ستادی و فرهنگی به زائران در موسم عمره مطرح شد و بر ضرورت گرفتن ویزا برای عوامل اجرایی و خدماتی تأکید شد.
 
رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به شروع حرکت زائران ایرانی به سمت صحرای عرفات خاطرنشان کرد: در دیدار به وزیر حج عربستان در خصوص شروع ایام تشریق صحبت شد و انتظارات ایران در زمینه ارائه خدمات قابل قبول از سوی وزارت حج عربستان به زائران ایرانی مطرح شد و بر فراهم آوردن شرایطی که زائر بتواند به سلامت از عرفات و منا باز گردد تأکید شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: اعتراض ، تمتع ، حج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی بشیری
۰۱:۵۵ ۱۱ مهر ۱۳۹۳
لبیک اللهم لبیک
لبیک لاشریک لک لبیک
ان الحمد، ونعمته لک والملک
لاشریک لک لببک
آخرین اخبار