فاطمه غفاری شرایط در تیم بم را مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: شهرداری بم تیم را حمایت می‌کند و مشکلات مالی نداریم.

فاطمه غفاری سرپرست تیم شهرداری بم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم شهرداری بم در رقابت‌های لیگ برتر حضوری فعال و موفقی داشته است این تیم ششمین حضورش در این رقابت‌ها تجربه می‌کند و تاکنون موفق شده است سه سال قهرمانی یک سال نایب قهرمانی را در ادوار برگزاری رقابت برتر بانوان کسب کند.

وی ادامه داد: تیم شرایط مناسبی دارد شهرداری بم تیم را حمایت و پشتیبانی مالی می‌کند و از طرفی هیات استان بم نیز در صورت وجود مشکل نسبت به این تیم بی‌توجه نیست و خواسته‌های  تیم را برطرف می‌کند.

غفاری افزود: تمرینات تیم از 2 ماه گذشته شروع شده است. تمرینات منظم خوبی را بازیکنان تیم انجام داده‌اند. 

وی افزود: کادرفنی تیم بازیکنان سال گذشته را حفظ کرده‌اند و بازیکن جدیدی را جذب نکرده‌ایم و با همان ترکیبی سال گذشته رقابت‌های لیگ را آغاز می‌کنیم. 

وی ادامه داد: در دیدار نخستمان باید به مصاف تیم شهرداری سیرجان برویم البته این بازی بدین حضور بازیکنان زیر 19 سال تیم (شهرداری سیرجان) به تعویق افتاده است و از سوی سازمان لیگ زمان برگزاری این دیدار اعلام می‌شود از این رو رقابت‌های لیگ برتر بصورت رسمی از هفته دوم رقابت‌ها برای تیم ما شروع می‌شود در دیدار هفته دوم میزبان تیم همیاری شهرداری ارومیه هستیم و شناخت کافی از حریفان داریم. 

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار