پس از صرف ناهار ، غفوریان با یک سیگار نیمه در دست و با ژست خاصی منتظر اعلام شروع ضبط نزدیک مهران مدیری نشسته است.
در این بین به سراغ طراح گریم این سریال میرویم که از چند گریم خاص برای برخی بازیگران خبر میدهد.
مهرداد
شکرآبی طراح گریم سریال اتاق عمل میگوید: همه، نوع و مدل کارهای مهران مدیری را میشناسند و ما در این سریال
مثل سریالهای دیگر مهران مدیری تیپسازیهایی را برای شخصیتها داشتهایم.
وی ادامه داد: نوع تیپسازی و گریمها را در سریالهای مختلف مهران مدیری شاهد بودهاید، مثل شوخی کردم، قهوه تلخ و ... .
شکرآبی میگوید: در این کار هم یک سری گریمهای خاص بر روی کاراکترهای مختلف
داشتهایم اما تمام شخصیتها گریم خاص و به خصوصی ندارند و این طراحی برای
چند کاراکتر در نظر گرفته شده است که بر اساس فیلمنامه و درخواست شخص مهران
مدیری بوده است مثل جواد رضویان و سیامک انصاری.
به صحنه بازمیگردیم؛ سکانس بعدی سریال برای ضبط آماده میشود و مهران مدیری با یک عینک بر روی چشم با دقت تمام اجزا را رصد میکند در آن سوی حیاط روی بالکن مهران غفوریان و گیتی معینی در کنار دو بازیگر دیگر ایستادهاند تا ضبط شروع شود.
همه به سکوت دعوت میشوند و با صدای مهران مدیری و دستیارش ضبط آغاز میشود. این سکانس، سکانس سوم فیلم است که در آن چندین مرد و زن مختلف از داخل ساختمان بیرون میآیند و یکی یکی با تمام این چهار نفر خداحافظی میکنند؛ در این لحظه یکی از کاراکترها در حالی که مرد مسنی را روی دوش خود گذاشته از پلههای حیاط بالا میآید و به طرف درب خروجی میرود در اینجا غفوریان او را صدا میکند و او به سمت غفوریان برمیگردد و ابراز ارادت میکند غفوریان از او میخواهد که متوقف شود و به سمت این کاراکتر میرود. مدیری فرمان کات میدهد و دستور میدهد دوربین جلوتر برود و خودش مشغول بررسی نمای سکانس میشود. دقت مهران مدیری در حین تنظیم نمای دوربین و تمام اجزا بسیار قابل توجه است تقریبا تمام بازیگران و عواملی که با مهران مدیری همکاری داشتند از دقت و وسواس او نسبت به ضبط و ایفای نقش بازیگران خبر دارند. مهران مدیری این سکانس را تا زمانی که تمام اجزا به درستی صورت بگیرد متوقف کرد.
دیگه طاقت ندارم :٫-(
فقط میخوام سریال های ایشونو ببینم فقط... .