سرپرست تیم دادگر جیرفت ازعملکرد داوران‌ در دیدار نخست تیمش مقابل کیان صدرا فارس معترض بوده است و اظهار داشت: داوران برای تیم دادگر جیرفت قضاوت عادلانه‌ای نداشتند.

ربابه دادگر سرپرست تیم دادگر جیرفت در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم دادگر جیرفت در مقابل تیم کیان صدرا فارس عملکرد خوبی ارائه کردند از نمایش بازیکنانم راضی هستم بازی را با نتیجه پنج بر یک واگذار کردیم اما این مسئله از شایستگی‌های بازیکنانم کم نخواهد کرد.
 
 وی ادامه داد: داوران این دیدار برای تیم دادگر جیرفت متاسفانه قضاوت‌عادلانه ای نداشتند عملکرد داوران در این دیدار بحث برانگیز است دو گل سالم تیم ما را آفساید اعلام کردند و اشتباهات فاحش بسیاری را از داوران شاهد بودیم.
 
 وی افزود: تیم فوتبال بانوان دادگر جیرفت بدون حمایت‌ مسئولان استان در رقابت‌های لیگ برتر شرکت می‌کند عملکرد و اشتباهات فاحش داوران متاسفانه مشکلات تیم ما را مضاعف کرده است اتفاقات دیدار جنجال ساز شده است.
 
دادگر تصریح کرد: از مسئولان استان درخواست کردیم که داوران با پرواز مستقیم به جیرفت وارد شوند اما توجهی به درخواست ما نشده است از این رو 4 داور دیدار پنج شنبه وارد کرمان شدند و در یکی از منازل این شهر اسکان کردند پس با آژانس به جیرفت آمدند.
 
 وی افزود: به عنوان سرپرست تیم دادگر جیرفت وظیفه‌ای مبنی بر پرداخت پول آژانس داوران نداشتم اما بالاخره 250 هزار تومان از یکی از بازیکنانم قرض گرفتم و هزینه ایاب و ذهاب داوران را پرداخت کردم.
 
دادگر افزود: بسیاری از بازیکنان تیم دادگر جیرفت مبتدی هستند و تجربه حضور در رقابت‌های رسمی و معتر را ندارند با این وجود مقابل تیم کیان صدرا فارس غیرتمندانه  بازی کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادگر ، جیرفت ، کیان صدرا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار