مدیر گروه تغذیه شبکه سلامت سیما اظهار کرد: برنامه مجله خبری پزشکی که به صورت هفتگی تهیه می شود برنامه تولیدی و ترکیبی است که مهم ترین اخبار و رویدادهای حوزه پزشکی و سلامت در هفته را بررسی می کند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سلامت سیما؛ حسینی مدیر گروه تغذیه شبکه سلامت سیما اظهار کرد: برنامه مجله خبری پزشکی که به صورت هفتگی تهیه می شود برنامه تولیدی و ترکیبی است که مهم ترین اخبار و رویدادهای حوزه پزشکی و سلامت در هفته را بررسی می کند.
 
وی در خصوص نگاه برنامه اظهار کرد: نگاه این برنامه اطلاع رسانی و تحلیلی موضوعی است و در این برنامه آنچه که در طول یک هفته رخ داده و در برنامه روی خط سلامت عنوان شده است به صورت مجدد باز خوانی می شود اما در کنار آن از گزارش های متعدی که در طول هفته موفق به پخش آن نشده ایم نیز استفاده خواهد شد .
 
حسینی افزود: مجله خبری پزشکی تنها رویدادهای داخلی را پوشش نمیدهد بلکه مروری بر تمام اتفاقات مهم پزشکی در جهان خواهد داشت و علاوه برآن در این برنامه با شاخص قرار دادن یکی از موضوعات مهم حوزه سلامت ابعاد مختلف آن را نیز کالبد شکافی می کنیم.
 
مدیر گروه تغذیه شبکه سلامت عنوان کرد:مهم ترین هدف این برنامه  آموزش ، اطلاع رسانی و پیشگیری از بیماریها است و این برنامه سعی دارد با استفاده از نظرات کارشناسان و دعوت از انان در این برنامه به صورت مفصل به مباحث حوزه سلامت و پزشکی بپردازد.
 
گفتنی است؛ برنامه مجله خبری پزشکی کاری از گروه تغذیه شبکه سلامت سیما است که روزهای جمعه از ساعت 18:30 به روی آنتن می رود و باز پخش آن نیز روزهای شنبه ساعت 9:20 خواهد بود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.