سری جدید برنامه "چیستا" از دوشنبه 14 مهر به روی آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، سیدمحسن حسینی با اعلام این خبر گفت: سری دوم برنامه «چیستا» در 15 قسمت 40 دقیقه ای به روی آنتن می رود. 
 
تهیه كننده این برنامه خاطرنشان كرد: این برنامه كه با شعار «علم با طعم لذت» در سری اول خود موفق بود و مورد استقبال مخاطبان بالاخص نوجوانان جویای پژوهش واقع شد، در سری دوم سعی دارد راهكارهای آموزشی و تحقیقاتی را از طریق آزمایشهای علمی در اختیار  علاقه مندان قرار دهد در نتیجه در نخستین قسمت سری دوم این مجموعه، موضوع «حرارت و آتش» را مورد بحث قرار می دهیم. 
 
وی افزود: در این برنامه سعی داریم موضوع حرارت و آتش را برای نوجوانان با انجام آزمایشهای فیزیكی، ملموس تر كنیم. بدین منظور در آزمایشی خواهیم دید كه آتش را در كف دست نگه می دارند تا میزان حرارت آن و تحمل بدن در قبال حرارت را نشان دهند. در بخش دیگری از آزمایشات خواهیم دید: چگونه شیشه را می توان به نوعی رسانه الكترونیكی تبدیل كرد و در آزمایش پایانی می بینیم چگونه در شرایط خاص، مواد پودری شكل آتش می گیرند؟ 
 
اجرای این برنامه را همچون سری اول برنامه، دكتر عبدالعالی (كارشناس مجری) و ابوالفضل آقاخانی به عهده دارند و از دیگر عوامل برنامه می توان به مجید محسنی (مدیر علمی)، جعفر اكبری (مدیر تصویربرداری)، تیم فن آموز (ساخت وسایل آموزشی و تیم ساخت تولید) اشاره كرد. راههای ارتباطی مخاطبان با این برنامه هم از طریق سامانه پیام كوتاه 100099100 ، سایت www.chistatv.irو پست الكترونیكی info@chistatv.irخواهد بود. 
 
برنامه «چیستا» كاری از گروه نوجوان شبكه دو سیماست كه دوشنبه ها ساعت 18و بازپخش  آن جمعه ها ساعت 16  از شبکه دو پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پخش ، سری ، چیستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.