رئیس جدید کمیته آموزش فدراسیون اسکی از تلاش‌های این کمیته برای جذب مربی خارجی آلپاین و اسنوبرد خبر داد.

سیروس جعفری رئیس جدید کمیته آموزش فدراسیون اسکی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: من همین جا از زحمات مرتضی ساوه شمشکی رئیس سابق کمیته آموزش فدراسیون اسکی تشکر می‌کنم و امیدوارم که در ادامه نیز ازکمک‌ها و راهنمایی‌های  وی در این کمیته استفاده کنیم.

وی افزود: قصد داریم تا در کمیته آموزش از افراد جدید آشنا به علوم آموزشی روز استفاده کنیم. هم چنین تهیه فیلم و جزوه‌های آموزشی مطابق با استانداردهای روز در دستور کار است.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون اسکی تصریح کرد: کمیته آموزش را چند نفر از اعضای قدیمی به اضافه چند مهره جدید تشکیل خواهند داد. همچنین در نظر داریم با مشورت استان‌های سراسر کشور، نماینده آموزش استان‌ها را هم در ترکیب کمیته آموزش داشته باشیم.

وی ادامه داد: انتخاب نماینده آموزش استان‌ها در کمیته آموزش باعث می‌شود هر برنامه‌ای در این کمیته به سراسر کشور انتقال داده شود. همچنین در نظر داریم برای مربیان فعال مدارس اسکی‌ کلاس‌های بازآموزی و توجیهی برگزار کنیم.

جعفری تاکید داشت: می‌خواهیم در فدراسیون اسکی برای هر مربی پرونده الکتریکی تشکیل دهیم و مربیان را از این طریق ساماندهی کنیم و با اشاره به تلاش‌های فدراسیون برای جذب یک مربی خارجی در رشته آلپاین و اسکی بیان داشت: در تلاشیم تا با همکاری و کمک کمیته ملی المپیک یک مربی خارجی در بخش آقایان و بانوان رشته‌های آلپاین و اسنوبرد جذب کنیم و کلاس آموزشی با حضور آن‌ها برگزار کرده و مدرک بدهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فضای خوبی در فدراسیون اسکی برقرار است و همه در حال کمک برای پیشبرد برنامه‌ها هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: اسنوبرد ، آلپاین ، اسکی ، جعفری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار