ايرانسل علاوه بر تامين زيرساخت نسل هاي سوم و چهارم تلفن همراه سبدي از محصولات و اپليکيشنهاي مختلف براي تامين محتواي زيرساخت فراهم شده را نيز عرضه کرده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات؛ بعد از تجربه ايرانسل براي عرضه محصولات در قالب ويترين که براي تامين بازار خدمات ارزش افزوده فعاليت ميکرد، اکنون سبد محصولات با محتواي متعدد و متنوعي از جمله «بازيک»، «ريتم»، «زوم»، «کتابخوان» و «چارسو» در اختيار کاربران قرار گرفته است.

«بازيک» برنامه کاربردي اندرويدي جديد ايرانسل براي دوستداران بازيهاي موبايلي است که در آن مجموعه گستردهاي از انواع بازيهاي اندرويدي در اختيار علاقمندان قرار ميگيرد. مشترکين ميتوانند از ميان موارد موجود، بازيهاي رايگان يا داراي هزينه را انتخاب کرده و از طريق شارژ ايرانسل، حساب کاربري را خود شارژ کنند و با استفاده از اين حساب، علاوه بر پرداخت هزينه براي بازي هاي، در بسياري از بازيها به مراحل بعدي بروند.

«کتابخوان» ايرانسل نيز به مشترک امکان مي دهد به صدها عنوان کتاب متني و صوتي در حوزه هاي متنوع از قبيل مذهبي، سلامت، روانشناسي، اخلاق، ورزشي، داستان و غيره دسترسي داشته باشد و لذت شنيدن و خواندن کتاب ها با تبلت يا تلفن همراه را تجربه نمايد. با مراجعه به پورتال کتابخوان به نشاني ketabkhan.irancell.ir ميتوان از آخرين کتاب هاي ارائه شده و محبوبترين ها، جديدترينها و پرفروش ترين هاي دنياي کتاب و کتابخواني بهره مند شد.

همچنين مجموعه اي از به روزترين و پرطرفدارترين نرم افزارها و برنامههاي کاربردي شامل بازي، موسيقي و ... در «چارسو»ي ايرانسل به نشاني charsoo.irancell.ir  گردآوري شده اند. با مراجعه به پورتال اينترنتي اين فروشگاه يا برنامه قابل نصب روي گوشي ميتوان برنامههاي مورد نياز خود را که با سيستم عامل گوشي هوشمند همخواني دارد، خريداري کرد. در اين فروشگاه براي انواع سيستمهاي عامل نظير سيمبيان، اندرويد و جاوا برنامههاي جذاب متعددي وجود دارد.

برنامه «ريتم» ايرانسل اين امکان را براي مشترکين فراهم مي آورد تا به مجموعه متنوعي از آهنگ ها و موسيقي ها دسترسي داشته و به آن ها گوش دهد. براي اين کار کافي است با استفاده از شماره سيم کارت اعتباري و رمز ورود کنترل حساب اينترنتي (e-care ) خود وارد برنامه شده و پس از انتخاب آلبوم يا آهنگ مورد نظر، به صورت آنلاين موسيقي مورد علاقه خود را خريده و دانلود نمايند. از قابليت هاي اصلي اين برنامه کاربردي مي توان به امکان جستجو در محتواهاي موسيقي ها و فرهنگ سازي به منظور رعايت حقوق معنوي پديدآورندگان انواع آهنگ و موسيقي اشاره کرد .

سرويس زوم ايرانسل به مشترکين عزيز امکان مي دهد فايلهاي تصويري شامل برنامه هاي گوناگون تلويزيون، فيلم و ويدئوهاي متنوع ديگر را به صورت پخش مستقيم تماشا کنند. 

گزارش از: حسین عالیان

برچسب ها: دریچه ، ایرانسل ، تلکام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار