فرمانده انتظامی نکا از افزایش 80 درصدی کشفیات سرقت در نکا در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حسن فلاح با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: انهدام باند بدل‌انداز که کالاهای بدلی را در بین مردم به فروش می‌رساندند از جمله اقداماتی بوده که در 6 ماه نخست امسال در نکا عملیاتی شد.

وی در ادامه از ترخیص وسایل نقلیه توقیفی در هفته نیروی انتظامی در نکا با مساعدت ویژه خبر داد و گفت: همه افرادی که وسایل نقلیه‌شان در توقیف است در این هفته از مساعدت ویژه برخوردار می‌شوند.

فرمانده انتظامی نکا با بیان اینکه تنویر افکار عمومی رویکرد جدید پلیس است یادآور شد: نیروی انتظامی در رویکرد جدید خود براساس مردم‌داری، تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی عمل می‌کند که در این راستا وظایف و عملکردهای نیروی انتظامی برای مردم بیان می‌شود.

وی همچنین از افزایش 75 درصدی کشفیات مواد مخدر در 6 ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با بهسازی عباس‌آباد و کنترل عبور و مرور افراد به این منطقه آلوده در گذشته و شهرک مهرگان، امروز سرقت و ناهنجاری و بزهکاری در این مناطق تا حدود زیادی از بین رفته است.

فلاح به طرح برخورد با اراذل و اوباش در منطقه عباس‌آباد اشاره کرد و یادآور شد: این طرح نیز توانسته تاثیرات خوبی را در جامعه بر جای بگذارد و سبب کاهش جرائم اجتماعی شود.

وی با بیان اینکه در 6 ماهه اول امسال 4 هزار و 443 تماس از سوی مردم در مرکز فوریت‌های پلیسی 110 انجام و ثبت شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد تماس، 2 هزار و 880 تماس عملیاتی و یک‌هزار و 563 تماس نیز ارشادی بوده است که به موضوعاتی نظیر تصادفات، نزاع و درگیری‌ها و ناهنجاری‌ها و... اختصاص داشته است.

فرمانده انتظامی نکا با اشاره به اجرای حدود 50 برنامه در هفته نیروی انتظامی در نکا یادآور شد: غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی انتظامی، مسابقات فرهنگی ـ ورزشی، اهدای کلاه ایمنی رایگان به شهروندان، هم‌اندیشی پلیس با اصناف، هم‌اندیشی با دهیاران، اهدای خون، حضور در نماز جمعه، راهپیمایی خانوادگی، افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها و... از جمله این برنامه‌هاست.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ساری ، سرقت ، نکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.