رکاب‌زن دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی اینچئون کشورمان گفت: تیم جاده یک عملکرد خوب را از خود نشان داد و توانست 2 مدال از 2 رشته را به دست بیاورد.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با عملکرد تیم جاده در بازی‌های آسیایی اظهار کرد: بازی‌ها از یک سطح کیفی خوب برخوردار بود و من از یک شرایط خوب برای مسابقه برخوردار بودم و توانستم با یک عملکرد نسبتا خوب مدال برنز را از آن خود کنم.

وی در ادامه افزود: آمادگی من در این مسابقات اگر مانند بازی‌های آسیایی گوانگژو بود عنوانی بهتر از هشتمی را نمی‌توانستم کسب کنم اما خدا رو شکر خوب پا زدم، دوچرخه‌سوارانی که شرکت کرده بودند آمادگی بدنی و کیفی بالایی را برای این مسابقات داشتند برای مثال رقیب کره‌ای که قهرمانی دوره گذشته را داشت عنوان بهتر از هفتمی را کسب نکرد تا رقیب قزاقی که سال گذشته قهرمان جهان شده بود این دوره عنوانی بهتر از چهارمی را نتوانست کسب کند.

دوچرخه‌سوار کشورمان در ادامه خاطرنشان کرد: رکوردهایی که در این مسابقات زده شد بسیار چشمگیر بودند و حتی عملکرد دوچرخه‌سواران در مسابقات قهرمانی آسیایی 2 ماه پیش برگزار شد فرق داشت و بسیار خوب دراین رقابت‌ها حاضر شدند و خدا رو شکر ما با آرامش و امکاناتی که در اردوها برایمان در نظر گرفتند توانستیم در هر 2 رشته مدال کسب کنیم و از خود یک رکورد خوب را به جای بگذاریم.

عسگری در ارتباط با عملکرد سهرابی و معظمی در بخش استقامت خاطرنشان کرد: سهرابی و معظمی بسیار خوب رکاب زدند اما در مسابقه‌ای که تیمی است و 2 نفر شرکت می‌کنند احتمال آنکه هر 2 نفر بتوانند مدال کسب کنند بسیار سخت است و در روز مسابقه قرعه شانس مدال با آروین معظمی بود و همه‌ی کارشناسان شاهد آن بودند که هر 2 رکاب‌زن تمام انرژی خود را برای مسابقه گذاشتند.

رکاب‌زن برنزی کشورمان در خصوص میزبانی کره جنوبی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی بیان کرد: امکانات کره جنوبی اصلا خوب نبود مخصوصا چند روز اول مسابقات که تمامی تیم‌ها مشکل غذا داشتند، زیرا تنوع غذایی کشورها را به هیچ عنوان مدنظر نگرفتند و تیم‌ها از نظر تغذیه با دردسر مواجه شدیم.

وی در ارتباط با مسیر مسابقه نیز اظهار کرد: مسیرها همه صاف بودند و یک طرف آن دریا بود و ما 14 کیلومتر رکاب زدیم، اما در روز مسابقه تایم تریل باد شدیدی در محل مسابقه شروع به وزیدن کرد و کار کمی برای من و رقیبانم سخت شده بود و اگر بدشانسی سرماخوردگی و هوا را نداشتم می‌توانستم خوش‌رنگ‌ترین مدال این مسابقات را از آن خود کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنز ، رکورد ، میزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار