مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی از اجرای طرح هادی روستایی برای تمامی روستاهای بالای 20 خانوار این استان تا پایان سال 94 خبر داد.

سید رضا موسوی نیا در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، با بیان اینکه طرحهای هادی روستای در راستای فراهم سازی زمینه توسعه و عمران نقاط روستایی اجرا می شوند، افزود: در حال حاضر دو هزار و 524 روستا در خراسان رضوی وجود دارد که از این تعداد برای دو هزار و 175 روستا طرح هادی روستایی مصوب شده و طرح های هادی برای 349 روستای باقی مانده نیز تا پایان سال آماده خواهد شد.

وی با بیان این که 3 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی برای تهیه طرح هادی روستایی در سال جاری پیش بینی شده است، گفت: این مبلغ برای تهیه طرح هادی روستایی در 200 روستا اختصاص می یابد.

وی مجموع اعتبارات این سفر برای استان را بالغ بر 722 میلیارد تومان برشمرد و اظهار داشت: در همین راستا مبلغ چهار میلیارد تومان نیز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی اختصاص یافته با این که هنوز محقق نشده است، اما ما کار را در روستاها شروع کرده ایم.

موسوی نیا همچنین به اعتبارات سال 93 این سازمان اشاره کرد و بیان داشت: در همین راستا مبلغی بالغ بر 250 میلیارد ريال از محل اعتبارات استانی اختصاص یافته که تاکنون 58 درصد نیز محقق شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که 160 روستا در استان نیز دارای طرح هادی نیمه تمام هستند، گفت: به همین منظور و با تخصیص اعتبارات لازم این تعداد روستا نیز مشکلشان تا پایان سال 94 حل خواهد شد.

انتهای پیام/ا
برچسب ها: طرح ، هادی ، روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.