محمد بانگو را مهاجم احتمالی جدید پرسپولیس یک بازیکن ملی پوش سیرا لئونی است که قرار است برای عقد قرارداد با پرسپولیس فردا به تهران بیاید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد بانگو را مهاجم مدنظر پرسپولیس بازیکن تیم ملی سیرا لئونی با 25 سال سن، سابقه پوشیدن پیراهن سلتیک اسکاتلند را دارد. وی همچنین به عنوان بازیکن سال 2011 کشورش انتخاب شده است.

بانگو را فوتبال خود را در تیم نوجوان کلن آلمان آغاز کرده و 5فصل در این تیم حضور داشته، در این مدت 13گل هم به ثمر رساند سپس به ای آی کی سوئد پیوست که در 16 بازی برای این تیم 5گل به ثمر رساند سپس راهی سلتیک اسکاتلند شد اما در 16 بازی برای این تیم نتوانست گلی به ثمر برساند.

بانگو را پیش از حضور در باشگاه بی بی ترکیه بازی کرده و در 8بازری نتوانست برای این تیم گلزنی کند وی اکنون در سوئد اقامت دارد و به تازگی از تیم ملی سیرا لئون نیز خداحافظی کرده است.

گفتنی است این بازیکن در رده پایه از جمله جوانان و زیر 23 ساله‌ها از سوی فدراسیون فوتبال سوئد به تیم ملی این کشور دعوت شد اما این بازیکن به دلیل اصرار پدرش حاضر نشد پیراهن سوئد را بر تن کند.

طبق اعلام برخی سایت‌های رسمی قیمت این بازیکن سیه چرده برای انتقالش از باشگاه سوئدی به سلتیک 2ونیم میلیون پوند بود.

باید دید این مهاجم نه چندان تمام کننده عصای دست درخشان خواهد بود یا یک نفر به لیست بلند بالای شکایت‌های بین‌المللی پرسپولیس اضافه خواهد شد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۰ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
خداکنه این پیروزیتونم بتونه به سوم چهارم برسه
آخرین اخبار