رحمان سیفی‌آزاد گفت: طی چند روز آینده با جابه جایی گروه در لوکیشن جدید، "معمای شاه" کار خود را آغاز می‌کند.

رحمان سیفی‌آزاد مدیر گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سریال "معمای شاه" متوقف نشده است؛ فقط به دلیل مشکلات و جابه‌جایی لوکیشن این پروژه چند روزی کار خود را دیرتر شروع می‌کند.

وی افزود: کار این پروژه برای چند روز به تاخیر افتاده که طی چند روز آینده دوباره تصویربرداری خود را آغاز می‌کند.

سیفی آزاد خاطر نشان کرد: سازمان صدا و سیما با مشکلات مالی رو به رو است و پروژه "معمای شاه" هم جدا از این مشکلات نیست. این پروژه طی چند روز آینده مثل گذشته کار خود را از سر می گیرد.

انتهای پیام/
 
برچسب ها: معمای شاه ، سریال ، شبکه ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه شیرزادی
۱۶:۰۵ ۱۷ مهر ۱۳۹۳
باسلام
من دختری بیست و دوساله ی تازه کاری هستم که به مدت سه سال کار نویسندگی اعم از رمان ، فیلمنامه ، نمایشنامه ، شعر و...انجام می دهم.کلاس های متفاوتی رفته ام و مدرک گرفته ام. هزینه ی زیادی هم برای چاپ اثرهایم باید متقبل شوم...ولی متأسفانه بیشتراوقات به بن بست خورده ام و طرح و نوشته هایم را به دست هرکسی سپرده ام ابتدا از آن تعریف کرده و بعد ترتیب اثری نمی دهند ویا ایرادهای جزئی از آن گرفته و به راحتی آن را رد می کنند. از شما تقاضا دارم تا به ما تازه کارها بها داده تا بتوانیم ایده و فکرهایمان را بروز دهیم...زیرا خودتان می دانید که آینده به دست ما جوان ها است...ما هنرمندهای تازه کار دست به دامان چه کسی شویم؟ اوقات خوشی داشته باشید...متشکرم
آخرین اخبار