اپل که تا چندی قبل به خاطر خم شدن گوشی آیفون 6 پلاس در جیب کاربران با انتقادهای تندی مواجه شده بود، این روزها با اعتراض تازه ای روبرو شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اسبتریب نوشت: افرادی که دارای موهای بلند بوده یا ریش دارند می‌گویند پس از پایان مکالمه با این گوشی موهایشان در جدار لبه آیفون 6 گیر کرده و کنده می‌شود که این امر با سوزش و ناراحتی فراوان همراه است.
پیش از این برای مشکل خم شدن این گوشی از هشتگ bendgate استفاده می‌شد و این بار هشتگ hairgate برای بحث درباره این موضوع در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار گرفته است.
ابتدا این اعتراضات محدود به عده اندکی بود، اما با افزایش خرید و استفاده از آیفون 6 و 6 پلاس اعتراض به این موضوع بیشتر شده و به‌خصوص زنان نسبت به این موضوع به شدت واکنش نشان داده‌اند. برخی کاربران هم این مشکل را دستمایه انواع شوخی و جک در فضای مجازی قرار داده‌اند.
به نظر می‌رسد بی‌دقتی در طراحی اجزای مختلف آیفون 6 و به‌خصوص در محل اتصال پوشش آلومینیومی با نمایشگر شیشه ای آیفون 6 عامل این مساله بوده است. کارشناسان معتقدند اعتراضات مذکور اگر در همین حد باقی بماند باعث تبلیغ مجانی به نفع اپل است، اما اگر دامنه‌دار شود به میزان فروش آیفون 6 لطمه وارد کرده و از آن می‌کاهد.
برچسب ها: وبگردی ، آیفون ، جنجال ، مو ، بلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.