نماینده مردم فیروزکوه در مجلس با انتقاد از عملکرد میرزاده گفت: آقازاده‌پروری در حال رواج یافتن است که لازم است به این مسئله رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حمیدرضا مشهدی عباسی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 16 مهر) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی ضمن تشکر از رئیس مجلس و رئیس جمهور و تشکر از برنامه‌ریزی صورت گرفته جهت تعامل بیشتر دولت و مجلس گفت: رئیس‌جمهور دیشب دولت یازدهم را دولت راستگویان نام نهاد در حالی که رئیس‌جمهورهای گذشته نیز چنین بحثی را مطرح می‌کردند، در هر صورت ما شکی از راستگویی وی نداریم اما توقع داریم عملکرد و گفتار زیرمجموعه‌های وی مخصوصاً افراد منصوب به رئیس‌جمهور در جهت راستگویی باشند.
 
نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتقادات مجلس برای بهتر شدن اوضاع اقتصادی کمک به مردم است، افزود: مردم از ما مسکن، امنیت، شغل، رفاه و حفظ فرهنگ ایران اسلامی را خواستارند که لازم است دولت در این زمینه تلاش کند.
 
وی خطاب به رئیس دانشگاه آزاد که به جای کیفیت‌بخشی با شعارهای خود منجر به برهم زدن سیستم دانشگاه و بحث دانشگاه علوم تحقیقات موجب ایجاد مشکلاتی شدند، ادامه داد: رد صلاحیت‌شده‌ها و فتنه‌گران در دانشگاه آزاد رفت و آمد دارند و آقازاده‌پروری در حال رواج پیدا کردن است که لازم است شورای عالی انقلاب فرهنگی نسبت به عملکرد دانشگاه توجه ویژه داشته باشد.
 
مشهدی عباسی خطاب به وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در زمینه احداث کمربندی دماوند در منطقه کیلان مکاتباتی صورت گرفته است، تصریح کرد: بخش خصوصی پیگیری این کمربندی را انجام دهد تا مشکلات آن حل شود.
 
وی خطاب به وزیر کشور در رابطه با پیگیری لغو امور مربوط به تقسیمات کشوری و ضرورت الحاق منطقه مشاع و شهر شدن جاور سربندان و مهربندان گفت: لازم است به این موضوع رسیدگی شود.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار