دقایقی پیش در آیین برگزاری هفتمین نشست آیین آفرین از پیشکسوت عرصه تهیه کنندگی، نعمت رئوفی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، دقایقی پیش آیین برگزاری هفتمین نشست "آفرین" به همت شبکه رادیویی جوان و باشگاه رادیوی جوان در سالن آمفی تئاتر صدا با حضور روابط عمومی این شبکه رادیویی و پیشکسوتان عرصه تهیه کنندگی برگزار شد.
 
بنابراین گزارش، امیر نوری و سرور پاکنژاد گویندگان پیشکسوت رادیو به همراه فریبرز گلبون و جواد مانی تهیه کنندگان و محمد امام جمعه، گزارشگر پیشکسوت رادیو به همراه استاد نعمت رئوفی که این مراسم به منظور تقدیر از وی برگزار شد، در جمع مهمانان حاضر در این آیین شرکت کردند.


 
در ابتدای آیین برگزاری هفتمین نشست آیین آفرین کلیپی از صحبت‌های بهزاد فرهانی بازیگر پیشکسوت تلویزیون و مهران دوستی و سرود پاکنشان گویندگان پیشکسوت رادیو پخش شد که هر کدام از آن‌ها یاد و خاطره‌ای از دوران همکاری‌شان با نعمت رئوفی را بازگو کردند.
 
به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، شهره خوش نویس مدیر باشگاه رادیویی جوان از زحمات نعمت رئوفی تشکر کردند و در خصوص مراسم که به همت جوانان باشگاه رادیویی جوان برگزار شد، توضیحاتی را به مهمانان حاضر دادند.
 
 گفتنی‌ها را گفتم
 
به دنبال آن نعمت رئوفی پیشکسوت عرصه تهیه کنندگی ضمن خوش آمد گویی به همه مهمانان از تلاش 47 ساله خود گفت و این که رادیو خاطرات زیادی را برای او رقم زد،‌ مورد تشویق همگان قرار گرفت و گفت: در طی 47 سال فعالیت‌ام گفتنی‌ها را گفتم.



بنابر این گزارش، بهنام احمد پور مبارکه مدیر شبکه رادیوی جوان ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: قبل از آمدن به شبکه رادیوی جوان و پس از آن شاهد زحمات و تلاش نعمت رئوفی بودم. اگر تاریخ بیش از 70 سال رادیو را بررسی کنیم، می‌بینیم بزرگان زیادی پس از سال‌ها فعالیت بازنشسته شده‌اند. اما عده‌ای چون استاد نعمت رئوفی در ذهن‌ما ماندگار شدند و من خوشحالم که میراث دار این بزرگان هستم و امیدوارم بتوانیم این قافله را چند قدمی پیش ببریم. بهترین الگوی ما برای کار حرفه‌ای بهره مندی از تجربه‌ی پیشکسوتان است. امیدوارم این فضا برای شما جوانان فراهم شود تا بتوانید آثار ماندگاری را ارائه دهید.
 

خاطرات خوشی از نعمت رئوفی دارم

بنا بر این گزارش، سرور پاکنشان گوینده پیشکسوت رادیو ضمن خیر مقدم به نعمت رئوفی گفت: خاطرات زیادی از همکاری با نعمت رئوفی دارم، ایشان با عشق کار کردند و آثار شاخصی را ارائه دادند. در برنامه‌ای با او و مهران دوستی همکاری داشتم و خاطرات خوشی از آن کار برایم بر جای ماند.

بنابر این گزارش، فریبرز گلبون تهیه کننده رادیو ضمن ابراز خرسندی از دیدار نعمت رئوفی گفت: زمانی که به رادیو ارگ آمدم، رئوفی تنها کسی بود که با او مشورت کردم و از ایشان یاد گرفتم. آرزوی سلامتی و طول عمر برای ایشان دارم.

در ادامه مراسم جواد مانی تهیه کننده پیشکسوت رادیو گفت: بچه‌های قدیمی رادیو همیشه نگران آموزش بودند و نسل جوان ما نیاز به این امر داشته، امسال من و نعمت رئوفی سال‌ها تلاش کردیم و به دنبال حرف‌ها و تجربه‌ها رفتیم. امیدوارم که نسل امروز در کنار اینترنت به دنبال کسب تجربه‌ی پیشکسوتان باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، امیر نوری، گوینده پیشکسوت رادیو گفت:‌ زمانی که باشگاه رادیویی جوان راه اندازی شد، من حدود هشت سالی در آنجا تدریس کردم و جوانان با استعدادی را دیدم. ما نیز در گذشته با دقت بسیار سعی می‌کردیم از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم و در آن موقع رادیو با شنوایی نوار‌ها نکات مثبت و منفی اجرای ما را روی تابلو‌هایی در رادیو می‌زدند و ما یاد می‌گرفتیم که در کار خود دقت بسیار داشته باشیم. امیدوارم نسل امروز هم ادامه راه پیشکسوتان باشد.

انتهای پیام/


برچسب ها: باشگاه ، رادیویی ، عرصه ، آیین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار