اولین مدرسه هوشمند روستایی استان در خراشاد که توسط یکی واقف خیراندیش هوشمندسازی شده است ، با حضور مسئولین استانی افتتاح شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، یک واقف بیرجندی در اقدامی خداپسندانه دبستان دقیقی خراشاد را مجهز به سیستم هوشمند کرد.

در مراسم افتتاح این مدرسه هوشمند ، حجت الاسلام گرایلی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی ، موسوی کیا، معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش، معاون پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش بیرجند و رئیس اداره اوقاف بیرجند حضور داشتند.

در این جلسه مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان خراسان جنوبی با اشاره به ضرورت اعمال دقت کافی در پیاده سازی نیات واقفین خیر اندیش گفت: یکی از ماموریتهای مهم و اساسی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان  اجرای دقیق نیات واقفین بر اساس متن وقفنامه است.

وی اضافه کرد: پرویز رحیمی خراشاد از واقفین نیک اندیش بیرجندی، هزینه هوشمند سازی اولین مدرسه روستایی استان را در زادگاه خود روستای خراشاد متقبل شد که بحمدالله دانش آموزان از امروز از این امکانات استفاده خواهند کرد.

 وی همچنین در جریان توزیع بسته های مهر تحصیلی در این آموزشگاه  افزود :  این طرح  با هدف تامين كمك هزينه تحصيلي براي دانش آموزان برگزار  شد که امروز بصورت نمادین تعداد 37 بسته به دانش آموزان این مدرسه از محل اجرای نیت واقفین  اهدا شد.


انتهای پیام /
برچسب ها: واقف ، مدرسه ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار