رئیس اداره(بهداشت، ایمنی و محیط زیست) گفت: همایشی برای پیمانکاران منطقه یک روز پنج شنبه از ساعت 8الی 13 در سالن کنفرانس شهرداری‌ منطقه یک برگزار می‌شود.

نرگس هادی‌زاده مقدم در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: یزدانی شهردار منطقه یک سخنانی را در رابطه با پیمانکاران بیان می‌کند و بهشتی مجری طراحی بازرسی و نظارت(بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پیمانکاران به معرفی الگوی مدیریت( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پیمانکاران در شهرداری تهران والگوی ساختاری که(بهداشت، ایمنی ومحیط زیست) دارد به سخنرانی می‌پردازد.

وی بیان کرد:منصوری مشاور( بهداشت، ایمنی و محیط زیست)‌پیمانکاران درخصوص مروری بر اقدام(بهداشت، ایمنی ومحیط زیست) در پروژه‌های عمرانی و اخذ تعهد نامه ازمدیران پیمانکار به منظور رعایت آن به ارائه توضیحاتی می‌پردازد.

رئیس اداره ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست)منطقه یک تصریح کرد:‌توزیع فرم اطلاعات شرکت‌های پیمانکاری و مراحل تکمیل آن توضیحاتی داده می‌شود و در مورد نمایش ایمنی در خصوص رعایت الزامات ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) در حین کار سخنانی ایراد می‌شود.

وی اظهار داشت: صدر مشاور دیگر( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پیمانکاران به معرفی تیم بازرسین ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) از پروژه‌ها، ارائه نمونه  گزارش بازرسی انجام شده از پروژه‌های سطح منطقه و در خصوص رعایت الزامات ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) و اخطارها توضیحاتی می‌دهد.

هادی زاده مقدم عنوان کرد: محمدی مشاور ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) پیمانکاران به معرفی تجربیات سایر سازمان‌های شهری در حوزه ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست) و به صورت نمونه موردی آب و فاضلاب منطقه می‌پردازد.

وی خاطرنشان کرد:‌ارائه و معرفی تقویم آموزشی پیمانکاران از سوی قربان پور مشاور ( بهداشت، ایمنی و محیط زیست)  صورت می‌گیرد و در پایان همایش با پرسش و پاسخ به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار